Mafia - Bane med taxier (FRE)
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 19-01-03 22:09

Jeg er i gang med banen, hvor man skal dumpe nogle taxier i vandet. Jeg har
fundet tre taxier, men jeg kan ikke finde den næste... Det er ved et eller
andet hvidt "palads"... Hvor er den, og hvor mange taxier er der??

Hilsen Gorm.

Fra : Uther

Dato : 21-01-03 10:30

Der er fire taxaer.

1. Lige ved siden af der hvor du starter
2. Byggepladsen i Hoboken
3. Ved trappen op til City Hall
4. På parkeringspladsen ved indgangen til havnen

*Plask!**Plask!**Plask!**Plask!* - fire undervandstaxaer!

God fornøjelse!

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 21-01-03 19:53

Nr. 1 har jeg fundet, nr. 2 har jeg fundet...
Men så bliver der vist nr. 4, og så nr. 3... ??????
Men bortset fra det, kan du så sige mig helt præcist, hvor City Hall
ligger??

Gorm.

Fra : Uther

Dato : 22-01-03 12:19

Den ligger i bunden af central island - skråt over for kunstmuseet

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 22-01-03 15:21

Takker...

Fra : Uther

Dato : 22-01-03 15:30

Som sagt... Du spørger bare løs... Så svarer jeg gerne ; )

Uther

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 23-01-03 14:29

Nej, der er ikke fire taxier, men seks! De sidste to er ved The Port of Lost
Heaven...

Fra : Uther

Dato : 24-01-03 13:44

Nej... der er egentlig fem...
Ved havnen holder der to taxaer, men du skal kun køre fire i vandet.
Det er iøvrigt den taxa som holder først for som har bomben ombord.... So
you know ; )