Skærme
Fijala 3554
problemer med skærm?
Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 10-03-01 14:45

Jeg er begyndt at opleve at efter en periode i powersave mode(et par timer
måske er ikke helt sikkert og det er heller ikke altid) begynder
skærmbilledet at ryste. Virkeligt ubehageligt for øjnene kan jeg godt
fortælle jer! Og så siger i nok, kan du ikke bare degauss skærmen? og jo
det kunne jeg jo godt gøre, men det er såd'n at jeg opdagede da jeg ville
prøve det at min menuknap ikke fungerer som planlagt længere? I istedet for
menu'en vrider den bare skærmbilledet den ene vej indtil jeg trykker på
knappen igen??? Meget mærkeligt og trælst?? Kan jeg godt begynde at lede
efter en ny skærm??

mvh
Peter Gade

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 10-03-01 15:02

"Peter Gade Jensen" <rhazn@hillbilly.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menu'en vrider den bare skærmbilledet den ene vej indtil jeg trykker på
> knappen igen??? Meget mærkeligt og trælst?? Kan jeg godt begynde at lede

Flere info tak :) mærke model alder osv..

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 11-03-01 12:24

"Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@adr.dk> wrote in message
> Flere info tak :) mærke model alder osv..

Jeg sidder her og blader min manual igennem og der er ikke nævnt et eneste
sted navn på producent eller lignende?? Men nu er det osse en lowprize skærm
som fulgte med en pre-assembled maskine og den er cirka 2 år gammel! Det er
faktisk alt hvad jeg kan fortælle dig!! :/

mvh
Peter Gade

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 11-03-01 18:58

> [...]
er
> faktisk alt hvad jeg kan fortælle dig!! :/

Ok, så er det jo ikke nemt at sige noget specifikt, men det lyder meget som
en processor evt. krystal fejl.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen