Uge 6 - Varmt - 6000,- kr...
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-03 20:11

Hvor finder jeg den bedste rejse der stemmer med disse oplysninger...

2 personer
Een uge... (uge 6).
20+ grader.
6000,- kr. (rejsens pris)

Jeg har set på Gran Canaria/Tenerife... Men de ligger alle over 3000,-
kr/person...

Hvad med Tunesien eller Ægypten??

Mvh
Allan

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 19-01-03 22:00

Jeg har to gange været i Egypten i uge 7. Den ene gang var det meget varmt -
vel omkring 25 grader, den anden gang var det meget blæsende og ikke så
meget sol - men stadig lunt - og omkring 20 grader.

Jeg kan se, at Falk-Lauritzen har ture til Hurghada fra både Kastrup og
Billund til kr. 2998 - se aktuelle tilbud.

Jeg har aldrig været i Tunesien men venners erfaring er, at Egypten typisk
er en del varmere.

Mvh

Pernille

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-01-03 23:11

Jeg var i Cairo sidste år ved den tid - glemte at checke klimaet og da flyet
lande midt om natten var det ca 3 grader (og det varmeste jeg havde var
shorts og tshirt).
Nåmmen, om dagen var det ok i solen (godt 20 grader).

Jeg tog videre til Luxor og Hurghada og der var vejret ok (25-30 g) men dog
stadig lidt køligt når det blæste. Priserne var tilgengæld helt ok.

Start eventuelt med at købe et studiekort i Cairo så I sparer penge under
turen !-)

(jeg har en rejsebeskrivelse fra turen på
http://www.jesperpedersen.dk/2002egypten/ hvis I vil have lidt inspiration
til turen)

m.v.h. Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-03 06:58

> [...]
> meget sol - men stadig lunt - og omkring 20 grader.
>
> Jeg har aldrig været i Tunesien men venners erfaring er, at Egypten typisk

Okay - Jeg tager primært afsted for at køre på MC i naturen. Er der noget at
se,
eller er det bare sand det hele?

På Tenerife skulle der være en del at se på...

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 21-01-03 09:33

> [...]
> se,
> eller er det bare sand det hele?
>
> På Tenerife skulle der være en del at se på...

Hej Allan

Hvis det er for at køre på motorcykel vil jeg ikke vælge Egypten. Lige uden
for feriebyerne er der intet at se. Det er "bare sand det hele".
For år tilbage spurgte vi til om vi kunne leje bil i Hurghada og så selv
køre til Cairo eller Luxor. Vi fik at vide, at biler lejet i Hurghada ikke
måtte forlade byen - grunden var at det var for farligt at have turister
kørende rundt ude i ørkenområderne (fare for motorstop mv og absolut ingen
mennesker eller anden hjælp at hente.)

For solferie og en anderledes oplevelse vil jeg vælge Egypten .. men ikke
for MC ferie.

Mvh
Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 06:52

> [...]
> Billund til kr. 2998 - se aktuelle tilbud.
>
> Jeg har aldrig været i Tunesien men venners erfaring er, at Egypten typisk

Er der andre steder ud over www.mytravel.dk , hvor jeg kan finde billige
rejser?

Mvh
Allan

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 21-01-03 10:06

Prøv at tage et kig på http://www.rejse-guide.dk/

--
M.v.h.
Olav

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-01-03 22:51

Hej

"Olav M.J. Christiansen" <omjc@intete-kontor.dk> wrote:

>Prøv at tage et kig på http://www.rejse-guide.dk/

Og check også dagligt på TV2's text-tv fra side 500 og fremad.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-03 00:47

> Hej

> Og check også dagligt på TV2's text-tv fra side 500 og fremad.

Nå! Vi endte med 2 stk. uspecificerede til Tenerife - 3.295,- kr/stk..
Smutter afsted 1/2

Mvh
Allan