Minimere en hel appl
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 20-01-03 10:11

Hej

Jeg har lavet et program, som består af en main form, hvorfra jeg kalder
mange vinduer, som ShowModal.
Når man så står i et vindue, og minerer dette bliver dert smidt ned til
bundlinien (lige oven over).

Jeg vil egentlig gerne have hele mit program til at minimere til bundlinien.

Kan man det ?

Michael

Fra : Harald

Dato : 20-01-03 13:43

"Michael Vilhelmsen" <smom22.remove_this_tekst@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:J2PW9.40810$Hl6.4866061@news010.worldonline.dk...
> [...]
> bundlinien (lige oven over).
>
> Jeg vil egentlig gerne have hele mit program til at minimere til

Ja, skriv en message procedure til WM_SIZE i din Modal form, i denne checker
du så om wParam er SIZE_MINIMIZED og hvis det er tilfældet kalder du
application.Minimize

Hvis du har mange forme så kan du lave en grundform som de alle arver fra så
du kun behøver at lave en enkelt message procedure til WM_SIZE.

Mvh
HK