Hardware tester til imac
Fra : Anders Møller Jensen

Dato : 20-01-03 11:25

Jeg har oplevet nogle underlige frysninger af min imac 333 på det sidste og
mistænker hardwaren for at være beskadiet. Ud over Appels diskette værktøj
er der så nogle programmer som kan køre under 8.6 som kan undersøge om der
er fejl andre steder for hartdisken har det fint?

Hilsne Anders Jensen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-01-03 14:30

Anders Møller Jensen <andersmj@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> er der så nogle programmer som kan køre under 8.6 som kan undersøge om der
> er fejl andre steder for hartdisken har det fint?

Jeg vil anbefale TechTool Pro. Den kan udføre en bred vifte af tests på
din Macs hardware.

--
Peter - http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/