TV-out, film i full screen bliver sløret
Fra : Rune Klausen

Dato : 20-01-03 08:32

Jeg har problem med at når jeg kører film i full screen, så bliver billede
sløret, eller lige som om at der billede bliver vist 2 gange, bare forskudt
lidt.
Når jeg kører dem i windowed mode, så er kvaliteten lige så god som normal.
Kan det have noget med WMP9 at gøre ?

Jeg har Geforce 4 ti4200

-Rune

Fra : Carsten Elhøj

Dato : 20-01-03 11:54

On Mon, 20 Jan 2003 08:32:01 +0100, "Rune Klausen"
<rune.klausen@paradis.dk> wrote:

> [...]
>lidt.
>Når jeg kører dem i windowed mode, så er kvaliteten lige så god som normal.

Hvis du bruger WIN Media Player så prøv at sætte Vidio Acelerationen
ned til midt imellem ingen og fuld (Findes under Tools Options
Performance)
Det virkede hos mig.

Mvh
Carsten