Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Tv out på Matrox G450
Fra : Christian

Dato : 19-01-03 21:05

Har problemer med at få subj. til at fungere.
System kører med en xp2100+, 512mb ram, et GF2GTS grafikkort på AGP porten,
og så er det jeg har et dual PCI Matrox G450 skærmkort med tilhørende
TV-kabel.
Jeg benytter en S-VHS forbindelse til et scartstik på TV´et. Dette burde
give et sort/hvidt billede. Men sålangt kan jeg ikke komme.
Vil til at starte med blot have et billede på tv´et i s/h. Så må jeg fikse
farverne senere :)

Nogle bud ?

mvh Chr.

Fra : Christian

Dato : 19-01-03 21:41

Kørere med WinXP og har installeret den nyeste driver uden held !

Fra : Jens

Dato : 20-01-03 13:21

Har du prøvet begge vga stik med tv-out kablet?

Er DVDMax aktiveret?

Påtænker selv sådan en løsning, så er spændt på om du kan få det til at
virke.

Mvh. Jens