Gamle mænd i nye biler, problem!?
Fra : Goofey

Dato : 19-01-03 16:56

Hej
Er der andre end mig , der har problemer med denne dvd?
No Play!
Jeg har mage film , dette er den eneste der ikke vil afspilles
MVH Goofey

Fra : Dan

Dato : 19-01-03 18:50

Min afspiller udemærket...

Dan

Fra : -V-

Dato : 19-01-03 18:54

Goofey wrote:
> Hej
> Er der andre end mig , der har problemer med denne dvd?
> No Play!
> Jeg har mage film , dette er den eneste der ikke vil afspilles

Din afspiller har udviklet en feature, som du ikke har betalt for:
God smag.

-V-

PS: IMHO, naturligvis

Fra : Emil Rune

Dato : 19-01-03 20:45

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Din afspiller har udviklet en feature, som du ikke har betalt for:
> God smag.

Touché.

Emil

Fra : Goofey

Dato : 20-01-03 17:01

Hej

Ha, den var meget god!
Nu har jeg ikke set filmen endnu , men har hørt kritiken.
MVH Goofey

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 19-01-03 21:58

Har hørt om flere der har det problem. Nogle af skiverne er skæve, så de
køre ujævnt rundt! Der er mange af de dyre dvd afspillere der ikke
kompensere for netop denne fejl på disken! Bla. B&O og Pioneer!!