3310 display virker ikke
Fra : Søren PA

Dato : 19-01-03 15:09

Hej NG
Jeg har lige været ved at unlocke min 3310, og det også fint nok. Men så
skulle jeg lige ligger nogle billeder op med logomanager. Efter at jeg så
har haft slukket telefonen vil der ikke komme noget i dispalyer, den ksriver
ikkengang at der ikke er sim kort i eller ej. Hvad kan det være ?
Skal den flashes ?? kan det gøres med et mbus kabel, som jeg tror mit er.

Mvh sørenpa

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 19-01-03 16:21

> skulle jeg lige ligger nogle billeder op med logomanager. Efter at jeg så
> har haft slukket telefonen vil der ikke komme noget i dispalyer, den
ksriver

Prøv at lade batteriet op en times tid...

Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti :)

Også de nye Ericsson's

Fra : Søren PA

Dato : 19-01-03 21:25

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b0efop$hlf$1@sunsite.dk...

> ksriver
>
> Prøv at lade batteriet op en times tid...

Jeg tror ikke at det er det der er galt, da den ikke har haft problemer med
at holde strøm og jeg næsten lige har ladt den op. De n slukker ikke med det
sammen ... den er tændt men er ikke noget i dispalyet, der er baggrunds
beslysning og lyde fra tastaturet .... men ellers ingen ting. !

Mvh søren

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 19-01-03 22:30

Prøv at download knox phoenix eller nokiatool og giv den en fuld reset...

--
Unlocker, opgraderer softwarer og reparerer mobiltelefoner
Kig på http://www.tune-mafia.dk for priser.

Fra : Søren PA

Dato : 20-01-03 16:43

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at download knox phoenix eller nokiatool og giv den en fuld reset...

Okay jeg prøver ..

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 20-01-03 01:32

> De n slukker ikke med det
> sammen ... den er tændt men er ikke noget i dispalyet, der er baggrunds
> beslysning og lyde fra tastaturet .... men ellers ingen ting. !

Tjaeh, så kan der næsten kun være to ting galt:

- Kontrasten er ikke justeret rigtigt. Find et program til det.

- Du skal læse lidt mere på nettet inden du selv forsøger at unlocke.

mvh Kasper Grevsen
www.unlock.dot.nu

Fra : Søren PA

Dato : 20-01-03 16:42

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b0fg2g$b8e$1@sunsite.dk...

> Tjaeh, så kan der næsten kun være to ting galt:
>
> - Kontrasten er ikke justeret rigtigt. Find et program til det.
>
> - Du skal læse lidt mere på nettet inden du selv forsøger at unlocke.

Det syntes jeg skam også at jeg har gjort ! ... og det var også efter at jeg
lagde billeder i den. Men det kunne have noget med jeg havde unlocket den
???
Jeg tror ikke at det er kontrasten jeg syntes at jeg har prøvet at ændre på
den !
Mvh søren

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 20-01-03 17:08

> [...]
jeg
> lagde billeder i den. Men det kunne have noget med jeg havde unlocket den

Hvis du har brugt flash kabel er det sandsynligt, ja.
Hvis det er efter billederne kom i og der stadig er garanti på den kan du
bare smutte ned i EMTS eller BlueTel så reparerer de den gratis, men lad
være med at nævne dit unlockforsøg.

mvh Kasper

Fra : Charlotte & Morten

Dato : 21-01-03 23:09

Jeg ville gå til Bluetel. de kan ordne den mens du venter. men tjek lige
dine sim locks først er di låst i alle fire igen er det nok forde at
pogrammet har over skrevet noget i hukomelsen som det ikke skulle have
adgang til.

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b0h6sk$40r$1@sunsite.dk...

Fra : Søren PA

Dato : 22-01-03 00:45

">
> [...]
> bare smutte ned i EMTS eller BlueTel så reparerer de den gratis, men lad

Ja det tror jeg også at det ender med ! .. og narj .. jeg har heller ikke
tænkt mig at nævne det ! .. det er bare mystisk... jeg unlockede den jeg
ringede fra den og det var ikke noget problem for et sim kort det ellers var
spæret, nej problemer kom først da jeg lagde et billede op på den.... meget
mystisk ...nu får de lov til at rode med det ! ,,,

Mvh søren