FRIENDS - Hvad er det for et afsnit?
Fra : Casio

Dato : 10-03-01 12:22

FRIENDS - Hvad er det for et afsnit?...

....hvor Chandler og Monica laver en masse frække ting som fx at optage på
kamera at de har sex. Og Chandler glemmer sine underbukser i stuen eller
sådan noget. Joey tager skylden for det hele, og lader som om han har noget
kørende med Monica. Monica er nødt til at være med på legen for at Chandler
og Monica ikke skal blive opdaget.

Jeg ville have set den i dag, men kunne ikke finde den blandt alle mine
FRIENDS DVD'ere....

Hvad hedder afsnittet, og hvilken DVD er det på??

--
kena@mail.dk
ICQ 33379605

Fra : Thomas W.

Dato : 10-03-01 12:34

"Casio" <kena@mail.dk> wrote in message
> [...]
> FRIENDS DVD'ere....
>
> Hvad hedder afsnittet, og hvilken DVD er det på??

TV2 er vist liiiiige ved at nå til dem, hvis jeg husker rigtigt.

/Thomas

Fra : Tonja Skinnerup

Dato : 10-03-01 12:53

106. 5- 9 467658 10 Dec 98 The One With Ross's Sandwich

Fra : Casio

Dato : 10-03-01 12:59

JA!!!! 1000000 tak, det var den!!!

Du har reddet min dag, og reddet mig fra at gå og være irriteret hele næste
uge!!

Fra : Ronja

Dato : 11-03-01 06:20

Så nogen det sidste nye 1. afsnit, 7 sæson, på TV2 Norge i tirsdags??

If so,, rewiev please!!

Ronja

Fra : DanishCanary

Dato : 11-03-01 17:23

"Ronja" <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en meddelelse
Så nogen det sidste nye 1. afsnit, 7 sæson, på TV2 Norge i tirsdags??

If so,, rewiev please!!

Interessant som det er blevet moderne at snakke engelsk
blandt danskere - se bare BB.

Lad være med at bruge engelsk, hvis du ikke mestrer det. Et
venligt råd - det lyder måske smart, men ikke hvis man ikke kan.

Kim

Fra : Ronja

Dato : 11-03-01 23:50

aarhh,,shut it!!

Fra : Ronja

Dato : 11-03-01 23:55

Aarhh... shut it!!

Fra : DanishCanary

Dato : 12-03-01 02:02

"Ronja" <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en meddelelse
Aarhh... shut it!!

Okay okay - kunne ikke dy mig

sorry..... hmmm

Kim

Fra : Fie & Christian

Dato : 11-03-01 18:07

"Ronja" <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en meddelelse
Så nogen det sidste nye 1. afsnit, 7 sæson, på TV2 Norge i tirsdags??

If so,, rewiev please!!

Jeg vil ikke referere handlingen, det ville næsten være synd. Jeg har lige
købt sæson 7 afsnit 1-12, og jeg må indrømme at jeg er lidt skuffet. Det
første afsnit, som set på TV2 Norge, var lidt tyndt i kanten og viste klare
tegn på mangel af gode "plots". De få overraskelses-momenterne, som
afsnittet/afsnittene bød på var lidt tamme.

Ronja

Fra : Peter Føns

Dato : 12-03-01 01:38

Hvor har du købt dem?

Jeg troede ikke de var udkommet endnu.

Venlig hilsen
Peter

Fie & Christian <cbo@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rhOq6.7122$A35.515856@news000.worldonline.dk...

Fra : Dovenlas

Dato : 12-03-01 09:45

"Peter Føns" <pfoens@vjk.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor har du købt dem?
>
> Jeg troede ikke de var udkommet endnu.
>
> Venlig hilsen
> Peter

Hej Peter

Jeg købte dem på www.blackstar.co.uk , og fik dem 6 dage efter jeg havde
bestilt dem. Det gode ved Blackstar, er at det er portofrit og endte med at
være billigere end hvis jeg havde købt dem i almindeligt løssalg i DK! Bare
søg efter Friends øverst på siden, så kommer du ind på en speciel Friends
side med videoerne og dvd'erne. De udkom den 5.marts i England og jeg havde
dem den 8.marts, så jeg var glad!

Hilsen
Fie

Fra : Fie & Christian

Dato : 12-03-01 09:47

Nå, der er blevet ændret ved afsender-navnet, men det er altså fra mig :)

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 12-03-01 16:35

> [...]
> søg efter Friends øverst på siden, så kommer du ind på en speciel Friends
> side med videoerne og dvd'erne. De udkom den 5.marts i England og jeg

Damn - jeg bestilte for flere måneder siden, men har ikke set dem endnu

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-03-01 21:43

"Dovenlas" <Dovenlas@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> søg efter Friends øverst på siden, så kommer du ind på en speciel Friends
> side med videoerne og dvd'erne. De udkom den 5.marts i England og jeg

Er de Reg. 2 og med DK tekster??

Hygge

Kim J

Fra : Fie & Christian

Dato : 12-03-01 23:19

> Er de Reg. 2 og med DK tekster??

Nope, da det er almindelige videobånd uden dansk tekst

Hilsen
Fie

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 13-03-01 15:50

> Er de Reg. 2 og med DK tekster??

Det er ihvertfald reg 2 - om der er danske undertekster er jeg ikke helt
sikker på (har stadig ikke modtaget mine arhg!"#"#¤) Men det mener jeg at
jeg har hørt et sted at der skulle være.

Mvh

Dennis Thode Nielsen