tun karurator til maxi...
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 19-01-03 16:15

jeg skal bruge en komplet karburator til min maxi! jeg har allerede 70 ccm
cylinder, stempel, topstykke og nserpent udstødning på! men jeg mangler en
karburator! jeg har en amal liggende men den fik jeg aldrig til at køre
ordentligt så nu vil jeg ha en helt ny!

jeg har kigget lidt på den her :
http://www.protunahandel.de/product.asp?c=2591710&n=19067719&pn=19067730

men siden det er et T-Hansen forretning....de plejer jo kun at sælge det
billigste bras der kan opdrives i hele verden..... så er der ikke nogen her
der ved nogen andre hp´er hvor jeg kan købe en eller hvad synes i om den jeg
har kig på?

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 04-02-03 15:16

"Nikolai R. Jensen" <nikolai@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
<Bla bla bla>

Prøv at kigge lidt på www.stc-tuning.dk
hvis det skal være helt "fjollet" så se om du kan finde en "fladspjælds
karb" de fås op til 28mm...
på STC-Tuning har de D'O i (mener det er) 20 mm... Jeg tror den vil køre
fint med den på...
Husk en flok dyser til at dyse ind med...

Mvh.
Hans-Jacob