Scooter motore
Fra : Palle [2720]

Dato : 19-01-03 13:53

Hvilken type motor sidder der på en Piaggio Typhoon 30 kmt.

mvh Palle

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-01-03 15:39

Palle [2720] wrote:
> Hvilken type motor sidder der på en Piaggio Typhoon 30 kmt.

Øøh .. en 2-takts .. ? :)
Hvad vil du vide ?

// Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 19-01-03 15:54

> Øøh .. en 2-takts .. ? :)

Hehe... ja det kunne han nok selv regne ud :)

> Hvad vil du vide ?

Sikkert noget med om det er en morini, mineralli eller hvad de nu hedder
allesammen. han har måske plan om at smide motoren fra én knallert over på
en anden...

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 19-01-03 17:27

Der sidder en Piaggio motor på!

Samme som sidder på stalker, nrg osv!

Fra : Palle [2720]

Dato : 19-01-03 22:21

Formålet med spørgsmålet er

1 Jeg har på et tidspunkt fået at vide at der kun er ganske få forskellige
motore til scooterene (Fabrikat)

2 Det er en motor jeg har plukket fra en totalskade komplet med baghjul og
svingarm

3 Meningen var at bygge en såkaldt pitbike og derfor kunne det jo være rart
at vide hvilken motor der er tale om så den kan modificeres til en passende
ydelse, der er jo ofte stumper til salg i salgsgruppen

mvh Palle

Fra : LaLLe

Dato : 20-01-03 05:11

> Formålet med spørgsmålet er
>
> 1 Jeg har på et tidspunkt fået at vide at der kun er ganske få forskellige
> motore til scooterene (Fabrikat)
Piaggio, Minarelli, og morini er dem der er gennemgående på det danske
marked
> [...]

passende
> ydelse, der er jo ofte stumper til salg i salgsgruppen
Det er en Piaggio motor der sidder på. Står der Piaggio er det Piaggio
motore. Der er kun enkelte forskelle på dem alle sammen uanset model. Og det
svinger kun mellem årgange. Hvis du vil vide hvad der passer på din så skriv
scooter modellen og årgang på motoren/scooteren så kan jeg sige dig det.
--

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Palle [2720]

Dato : 20-01-03 07:35

Såvidt jeg kan finde ud af så er det en 2001/2002 Typhoon

mvh Palle

Fra : LaLLe

Dato : 20-01-03 15:29

"Palle [2720]" <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Såvidt jeg kan finde ud af så er det en 2001/2002 Typhoon

Så har du en Hi-Per2 motor (High-Performance 2). Den bruger 134 mm remskiver
bagved. Stor selvsmørrende vario. Gearingen er dem efter 98 du skal kigge
efter hvis de skal skiftes.
ALLE stumper efter 98 passer på for at sige det kort.