Gulvvarme spørgsmål?
Fra : Christian

Dato : 19-01-03 13:21

Jeg har tænkt mig at montere el gulvvarme i min
knaus campingvogn.
Men jeg har et problem,gulvet er sunket mellem to
tværvanger.
Spørgsmålet er så om gulvvarmefolien kan holde
til det (gulvet synker lidt når man træder der).
Hvis ikke hvad gør man så for at reparere gulvet.
--
Hilsen Christian

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 20-01-03 16:56

jaaa jeg havde samme problem i min campingvogn med gulvet der lå venylgulv i
den, jeg fik en kammerart (smed) til og lave to plader der passede med
breden på gulvet og så var de hver en halv længde sådan at de var lige til
og ligge ind så fik venylen lidt silikone hist og her de rusfrie plader blev
lagt ind og der kom nyt venyl oven på du skal jo nok bare ligge din gulvarme
inden du ligger det nye gulvtæppe/venyl på.
bare en hurtig ide )

Fra : Steen Larsen

Dato : 19-01-03 18:31

Henrik Knudsen wrote:
> [...]
> ind og der kom nyt venyl oven på du skal jo nok bare ligge din
> gulvarme inden du ligger det nye gulvtæppe/venyl på.

Hej Henrik.

Pas på vægten sådanne rustfrie plader er jo ikke ligefrem lette!

MVH Steen.

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 19-01-03 20:44

ja jeg ved det godt hvis man har problemer med vægten så kan man bruge
aluminiums plader men de koster noget mere end rustfri...