hvorfor sidde så sent/macspotting :-)
Fra : Michael Holm

Dato : 19-01-03 01:32

Foriøvrigt er grunden til at jeg sidder så sent og skriver, at vi lige
skulle se The Firm med Tom Krydstog, som vi optog igår, den er jo fyldt
med gamle mac'er !!

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Ove Jensen

Dato : 21-01-03 19:49

In article <1fp0eq8.q6zo8q5658uN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>,
kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) wrote:

> Foriøvrigt er grunden til at jeg sidder så sent og skriver, at vi lige
> skulle se The Firm med Tom Krydstog, som vi optog igår, den er jo fyldt
> med gamle mac'er !!

Lagde du mærke til ResEdit på skærmen i The Net igår? Også masser af
Mac'er i den, jo...
Og Sandra... hehe...

/Niklas

Fra : Michael Holm

Dato : 21-01-03 20:32

Ove Jensen <nisbeth@post4.tele.dk> wrote:

> Lagde du mærke til ResEdit på skærmen i The Net igår? Også masser af
> Mac'er i den, jo...
> Og Sandra... hehe...
>
> /Niklas

nej hvor kom den fra (vi har kun dr1/2 + tv2 indtil jeg finder en viasat
reciever

men når jeg har set monsters Ball lidt senere vil jeg vende tilbage hvis
der er mac i
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 21-01-03 21:20

On Tue, 21 Jan 2003 19:48:47 +0100, Ove Jensen wrote
(in message <nisbeth-C2DDDE.19484721012003@news.tele.dk>):

Og en Macintosh SE i Frazier...

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk