Logo Manager
Fra : Henning

Dato : 18-01-03 18:14

Er der nogle der kan fortælle mig, hvorfor jeg kun kan skrive 8 bogstaver
ind i telefonbogen med Logo Manager, men går jeg ind i telefonbogen på
telfonen på min 3310, så kan jeg godt skrive en del flere bogstaver. Så
skal man jo aligevel ind og skrive på telefonen ???

-- Best Regards Henning DK

Fra : JMo.

Dato : 18-01-03 18:40

Henning <migselv@1234privat.dk> wrote in

> [...]
> telefonbogen på telfonen på min 3310, så kan jeg godt skrive en del
> flere bogstaver. Så skal man jo aligevel ind og skrive på telefonen

Prøv at tjek softwareversionen på din telefon (tast *#0000#).

Versioner t.o.m 4.45 har problemer med opdatering af telefonbog via
datakabel.

Fra : Henning

Dato : 19-01-03 20:24

"JMo." <ns_sf008@mohr.cx> wrote in

> Henning <migselv@1234privat.dk> wrote in

> Prøv at tjek softwareversionen på din telefon (tast *#0000#).
>
> Versioner t.o.m 4.45 har problemer med opdatering af telefonbog via
> datakabel.

Min telefon har version 5,57.
Er der andre der et godt svar ??

--