Brevpapir i Outlook
Fra : Claus

Dato : 10-03-01 10:41

Jeg vil lave et brevpapir i Outlook, og bruger Word2000 som editor.
Brevpapiret udformes som en formular med forskellige kontrolelementer
(Afkrydsningsfelter osv) og en SEND-knap. Når modtageren af emailen har
udfyldt formularen, skal han trykke på SEND-knappen og der afsendes en mail
til mig med resultatet.

Hvordan kodes knapen ? (VBA?)

Claus

Fra : pre

Dato : 10-03-01 12:00

Hvis jeg forstår spørgsmålet ret, så kunne et kald til f. eks. en rutine
som denne klare problemet

*************************
sub SendMail ()
Set Message = CreateItem(olMailItem)
Message.Recipients.Add ("Per Andersen")
Message.Subject = MyString
Message.Body = " Her er plads til at skrive tekst efter
behag."
Message.Send
End Sub
Rutinen kan installeres i Word, med en reference til Outlook's bibliotek

--
Venlig hilsen
pre