Opskrift på brændte svesker, bragt i Polit~
Fra : Mads Th. Pedersen

Dato : 18-01-03 22:36

For nogen tid siden (husker ikke præcist, men det var i slutnovember eller i
december) var der i Politiken en opskrift på brændte svesker. Jeg klippede
opskriften ud for at gemme den...desværre er den tilsyneladende forsvundet
under et rengøringsraid (de forekommer ellers ikke så tit, menæææh....når
man sidder og læser til eksamen opdager man "pludselig" hvor meget der
egentlig trænger til at blive gjort rent.....), så jeg ville høre om der
evt. er nogen af jer der skulle ligge inde med den?

Det var noget med svesker, rødvin og krydderier blandet sammen, op i nogle
glas der kom en tur i ovnen i vandbad. Håber I kan hjælpe

--
Mvh Mads
----

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 19-01-03 07:29

"Mads Th. Pedersen" skrev i en meddelelse ...

> For nogen tid siden (husker ikke præcist, men det var i slutnovember eller i
> december) var der i Politiken en opskrift på brændte svesker.

Hvis du kan vente til på mandag/tirsdag, så kan jeg gå ind på Politiken's
artikeldatabase og finde opskriften til dig.

--
Mvh.
Peter W. Bosse

When in the neighborhood of Copenhagen, don't forget to listen to
Radio Jazz on FM 102,9 - now more hours than ever.
Monday-Friday 21.00-04.00 and Saturday-Sunday 12.00-16.00! Not on
the Net yet, but visit the homepage www.radiojazz.dk to learn more!
-Djaaazz!

Fra : Mads Th. Pedersen

Dato : 19-01-03 19:23

"Peter W. Bosse" <peterw.bosse@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du kan vente til på mandag/tirsdag, så kan jeg gå ind på Politiken's
> artikeldatabase og finde opskriften til dig.

Tak for tilbuddet, men opskriften er dukket op....den lå der hvor jeg *host
host* havde lagt den for at den _ikke_ skulle blive væk....men jeg er efter
sigende dygtig til at løfte tunge ting

Mvh Mads