Friske dadler
Fra : Margit

Dato : 18-01-03 18:55

Hvordan anvender jeg bedst friske dadler ud over bare at spise dem.
Nåske i en kage. Nogen der har en god opskrift?
Mvh Margit

Fra : Zodiax

Dato : 18-01-03 19:07

"Margit" <saaj@esenet.dk> wrote

> Hvordan anvender jeg bedst friske dadler ud over bare at spise dem.
> Nåske i en kage. Nogen der har en god opskrift?
> Mvh Margit

Eller fyldt med marcipan til jul - det er ikke ringe.

--
Zodiax

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 18-01-03 19:37

"Zodiax" <zodiax@jesspar*fjern_dette*.dk> wrote

> Eller fyldt med marcipan til jul - det er ikke ringe.

Ja med lidt likør i og overtrukket med chokolade - mmmm.

/Anders

Fra : Gitte Jahns

Dato : 01-02-03 16:09

eller med en lille bjælke emmentalerost i uhmmm....
Gitte