spørgsmål ang. bremsekaliber?
Fra : flemming

Dato : 18-01-03 20:17

er der nogle af jer der ved,om jeg kan bruge bremsekaliberne fra en
suzuki GS750 79/80 på min GS1000e 78/79,jeg er desværre løbet ind i
det problem at jeg ikke kan få renoveringskit til mine
bremsekaliber,hverken orginale eller uorginale.hvis i ved om der er
andre modeller jeg eventuelt kan bruge kaliberne fra vil jeg gerne
have oplysning om dette.
Flemming.

Fra : Armand

Dato : 18-01-03 01:07

flemming <flemmingsj@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> bremsekaliber,hverken orginale eller uorginale.hvis i ved om der er
> andre modeller jeg eventuelt kan bruge kaliberne fra vil jeg gerne

Nu igen!?
læser du ikke med på gruppen da??

Der har allerede været ét godt svar qua et link til 1000'er pakninger
ved Sydfyns MC service. Ligesom jeg har foreslået dig at udveklse mål på
bremsestempel-diametrene med ham der skrev at han havde et sæt til en
750'er liggende :-|

--
Armand.

Fra : flemming

Dato : 19-01-03 12:53

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message news:<b0cqgq$1alc$9@news.cybercity.dk>...
> [...]
> ved Sydfyns MC service. Ligesom jeg har foreslået dig at udveklse mål på
> bremsestempel-diametrene med ham der skrev at han havde et sæt til en

Tak for din interesse,men Sydfyns mc service sælger også repkit fra MC
nøglen
og her kan man heller ikke finde noget til GS750/1000 årg.78/80.det
ville selvføgelig værer dejligt hvis man kunne finde reservedelsnr. i
ældre nr.af MC nøglen og en forhandler som lå inde med disse dele,men
jeg har kun det nye katalog fra 2002,men dette burde en forhandler jo
nok tænke sig til når man retter henvendelse ang.mit problem,eller
hvad?.
Det er fuldstændigt det samme problem der opstår når jeg retter
henvendelse ang. farvekodet ledning,de går fuldstændigt i baglås,men
jeg giver ikke op så let,jeg skal nok få løst mine problemer med MCen.

Fra : Armand

Dato : 02-02-03 00:22

> [...]
> det problem at jeg ikke kan få renoveringskit til mine
> bremsekaliber,hverken orginale eller uorginale.

Jeg har lige fået Max's '03-katalog i hånden idag, og deri står GS1000
altså stadig (igen?) listet under bremse-rep. kit's!!!

--
Armand.