Fra fredgaard ved Nørreport...
Fra : ALL YOUR BASE ARE BE~

Dato : 10-03-01 10:26

Den danske språ er en svær en, især når der tilsættes rigelige mængder
nørdsk, techsk og computersk. Det er ikke så sært, at forståhullet
stopper til ind imellem.

Navigeringstip: Jo højere sidetal, jo nyere historier.
Overskrift
Min mor ville lave budget på PC, så jeg satte et regneark op så hun kun
skulle indskrive tallene, så ville de blive lagt sammen, som de skulle.
Vi testede (fremviste) og det virkede fint.
Så blev jeg ringet op på mit arbejde af min mor, den ville ikke lægge
sammen, jeg prøvede at sætte Exel op på arbejde så jeg kunne følge
hende, min lagde fint tallene sammen men min mors gjorde ikke. Jeg kunne
ikke lige løse problemet, så jeg sagde at jeg ville kigge på sagen
imorgen.
Efter at have studeret regnearket en del, faldt jeg over at '0' var
mindre end normalt...?? Åh nej... Hun bruger i & o i stedet for 0 & 1
..... så tror da pokker det ikke virker.

-- Indsendt 11 Dec 1998 af Christian Zacho Hansen
Overskrift
Kunde: Jeg ved altså lidt om det her!
Supporter: Hvad kan jeg så hjælpe dig med?
Kunde: Hvad mener i med browser?

-- Indsendt 28 Nov 1998 af Anne & Co.
Overskrift
Supp: Hvad kan vi hjælpe med
K: RingRingTelefonen er i papirskurven
Supp: ?????
K: Ja, jeg har pillet den op igen, for modemet ligger jo nok i
RingRingTelefonen.
Supp: ??????
K: Det virker ikke nu!
Supp: Du skal vist snakke med en supporter!
K: Jamen, RingRingTelefonen.....
Supp: .....Du skal taste 3-3 i hovedmenuen, væsgo´

Overskrift
Fredgaard ved Nørreport Station. Kæmpe bogstaver på vinduet på 1. sal:
iMac
G3 266 MHz GB harddisk
MacOS 8.51 (fås i flere farver)
(I må ikke hænge mig op på versionsnummeret, jeg har ikke check på
Mac'er
Ikke alene er det en MHz GB harddisk, hvad det så end er, men
operativsystemet kan åbenbart fås i flere farver (dav, jeg vil gerne
have et blåt operativsystem, eventuelt med store røde prikker...)...
giggle, giggle...

-- Indsendt 23 Feb 1999 af Lærke Thomasen

--
Peter
http://titancity.com/ - my home page / Mac portal