Hvem "styrer" denne nyhedsgruppe
Fra : Sharan

Dato : 18-01-03 22:48

jeg har i januar md. skevet to meddelser i dk.fritid.camping disse to
meddelser er slettet, så det kunne da være interesant at vide, hvem der
egentlig sletter sådanne og hvilke kriterier de bliver slettet efter, eller
om det bare sker efter eget godtbefindende.

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 18-01-03 23:20

> [...]
eller
> om det bare sker efter eget godtbefindende.

Velkommen i klubben, jeg har også for kort tid siden oprettet en meddelse,
og jeg læste da også svarene, men tænkte ikke over at de link som var med i
svarene skulle gemmes lokalt så hurtigt.

Jeg blev da osse som dig ski... sur, og vil også gerne have samme svar som
du, hvem styrer hvad og hvorfor !!

Mvh

Kaj Erik Olsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 18-01-03 23:47

"Kaj Erik Olsen" <morial@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
som var med i
> svarene skulle gemmes lokalt så hurtigt.
>
> Jeg blev da osse som dig ski... sur, og vil også gerne have

Hej Kaj Erik Olsen.

Er det denne meddelelse du søger så er den der i nu:
Hej NG

Som ny Cv ejer, overvejer min lille familie og jeg at at tage til
Gardasøen
næste sommer, der er sikkert nogle som vil dele ud af erfaringen
med pladser
osv.

Mine spørgsmål er :

Har aldrig selv kørt over brenner, er der nogle problemer med det
og CV ?

Vi har en "knægt" på 3,5 år, er campingpladserne ikke så store at
man
forsvinder for hinanden ?

Og skal man bruge de latterlige badehætter i poolen ?

Mvh

Kaj Erik Olsen

PS. Glædelig jul til jer alle.

MVH Steen.

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 19-01-03 00:46

> Er det denne meddelelse du søger så er den der i nu:
> Hej NG

Yeps det var da lige den, meeen det var de vedhæftede link på et af svarene
jeg eftersøgte, men jeg fatter ikke lige at du kan se det og ikke jeg, måske
fordi jeg bruger TDC's news server

Fra : Steen Larsen

Dato : 19-01-03 01:32

> [...]
et af svarene
> jeg eftersøgte, men jeg fatter ikke lige at du kan se det og

Jeg fandt 3 svar på din meddelelse jeg har Indsat en kopi her
under, de ligger på TDC´s news server.
Prøv at trykker på Søg efter meddelelse, indtast Emne i dette
tilfælde Gardasøen så kommer både din meddelelse og svar + tråden
Campingtur til Gadasøen frem.

Håber det har hjulpet dig.

MVH Steen.

Hej

Vi har flere gange besøgt en mindre plads mellem Bardolino og
Garda, Camping
Serenella. (http://www.gardacamp.com/redir_serenella.htm)
Pladsen er ikke ret stor, der er svømmebasin med særskilt
børnebasin og man
skal ikke bruge "latterlige" badehætter, blot almindelige
badehætter

Vi har besøgt andre pladser ved Gardasøen, bl.a. Clodia.
(http://www.pianidiclodia.it/splash.html)
Clodia er dyr og stor, men der er MANGE aktiviteter og
faciliteter der - man
skal tilgengæld starte bilen hvis man vil til byen.

"Serenella" har efter vores mening følgende fordele:

1) Pladsen er lille
2) Der kan gåes ind til Bardolino og Garda ad gang/cykelsti langs
søen
3) Er billigere end "de store pladser"
4) Der er aktiviteter for børn hver dag (dog ikke med Dansk
guide)

Ang. Brenner. Jo det går både op og ned - hvis bilen er
nogenlunde
dimensioneret til campingvognen er det ikke noget problem - ned i
3. gear og
sømmet i bund - og vupti - du er ovre på den anden side.
Kasselbakkerne er
på mange måder værre - da de bliver ved og ved og ved og ved -
brenner er et
par store bakker og færdig. Vi har faktisk kørt uden om
Kasselbakkerne flere
gange ad hovedvej 27 - dette er en fin omvej - der ikke er
længere end
motorvejen, men man skal dog igennem et par byer.

Mvh
Jens

Hvis Kassel ikke er et problem er resten af vejen heller ikke
noget problem.
Et alternativ til Brenner er også Fernpass - Vejen er godt nok
både længere
og langsommere men til gengæld er den noget pænere og knap så
trafikkeret.
Men med en 1300-motor er den nok lidt får sej

God tur

Ken Vøge

Og så kommer man jo forbi toldfrit område (Samnaun), skal ikke
betale
Brennerafgift og kan spare udgiften til Østrig´ske motorveje ved
at køre ind
igennem Landeck - en omvej på et kvarter!

> Men med en 1300-motor er den nok lidt får sej

Njah, med noget på slæb, ellers ikke :)

--
_
|_|

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 19-01-03 17:28

> Håber det har hjulpet dig.
>
> MVH Steen.

Ja meget, og tusind tak for hjælpen !!

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 18-01-03 23:26

In news:3e29cb90$0$24687$d40e179e@nntp02.dk.telia.net,
Sharan typed:

> jeg har i januar md. skevet to meddelser i dk.fritid.camping disse to
> meddelser er slettet,

Er det ikke disse to:

om henholdsvis slovenien og DCU - i så fald er de der stadig, så vidt jeg
kan se?

> så det kunne da være interesant at vide, hvem
> der egentlig sletter sådanne og hvilke kriterier de bliver slettet
> efter, eller om det bare sker efter eget godtbefindende.

Teknisk set kan vi alle slette - hvis man ved hvordan man gør.

Ellers bliver der ikke slettet indlæg før serveren smider dem ud, for at få
plads til nye (pop-forklaring men dækkende).

Afrydning finder sted - men jeg har ikke chek på reglerne herfor. Rette
gruppe til den debat er vist news:dk.admin

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Carsten Stage

Dato : 18-01-03 23:41

In news:3e29d48e$0$83824$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Carsten Stage typed:

> Afrydning finder sted - men jeg har ikke chek på reglerne herfor.
> Rette gruppe til den debat er vist news:dk.admin

Der fik jeg vist sludret - det er news:dk.admin.netmisbrug.

Mere info om afrydning (sletning af andres indlæg) kan I finde her:

http://www.usenet.dk/oss/dk.admin.netmisbrug/

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 19-01-03 11:01

Du har muligvis fejlen ved dig selv.
Jeg formoder, som udgangspunkt, at du anvender en eller anden vesion af
Microsoft Outlook Express.
Den er som default opsæt til, at slette indlæg der er hentet for 5 dage
siden. For at rette det skal du vælge funktioner, indstilllinger,
vedligeholdelse, slet nyhedsmeddelser xx dage efter hentning. Sæt eventuelt
x til 30 eller 60, alt efter behov.

Desuden ligger et indlæg kun i begrænset tid ved din udbyder, og kan derfor
være udløbet der. Så med disse to "forskellige" forhold, kan du sikret finde
forklaringen

Allan Bach

ps. Hvis du har yderligere problemer, henviser jeg til
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express for yderligere hjælp