Backupsystem
Fra : Ukendt

Dato : 18-01-03 20:43

Hej,
Jeg mener at have set et dansk backup/recovery system der kunne bruge en
ældre pc som backup medie - men nu kan jeg ikke finde det igen.

Er der nogle der kan hjælpe??

Med venlig hilsen

Thor Østergaard

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-01-03 11:35

Thor Østergaard skrev:

>Jeg mener at have set et dansk backup/recovery system der kunne bruge en
>ældre pc som backup medie - men nu kan jeg ikke finde det igen.

Det er ikke helt svar på dit spørgsmål:

Jeg kører af og til pakkeprogrammer på vigtige filer eller hele
drev. De pakkede filer kopierer jeg så via en batfil over på en
gammel pc der er sat til i netværk.

--
Bertel

Fra : Christoffer B

Dato : 19-01-03 13:32

"Thor Østergaard" <thorATscientdata.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> Jeg mener at have set et dansk backup/recovery system der kunne bruge en
> ældre pc som backup medie - men nu kan jeg ikke finde det igen.
>
> Er der nogle der kan hjælpe??

Jeg gætter på at der er tale om produktet SuRecovery fra firmaet Asensus.

En lille rettelse:
Hvis det er tilfældet, så er der tale om et backup/recovery system, hvor en
alm pc'er indgår som testenhed. Den ekstra pc'er tester udelukkende om den
gennemførte backup, kan tilbageføres fra backupmedie og genstartes. Pc'eren
bliver reelt en eksakt kopi af produktionsserveren i funktionsduelig
tilstand der kan erstatte denne i tilfælde af nedbrud.

Mvh

Christoffer B.