Pocket PC og VB 6.0
Fra : Per Mosgaard Larsen

Dato : 19-01-03 00:16

Hej

Jeg har ledt på nettet og i MSDN uden at blive klogere, så nu prøver jeg her
i gruppen.

Kan det lade sig gøre at lave VB programmer til en Pocket PC'er (windows ce)
?

Hilsen

Per Mosgaard Larsen

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 19-01-03 12:35

On Sun, 19 Jan 2003 00:15:35 +0100, "Per Mosgaard Larsen" <Per@arveplan.dk>
wrote:

> [...]
>i gruppen.
>
>Kan det lade sig gøre at lave VB programmer til en Pocket PC'er (windows ce)

Last ned eMbedded Visual Tools 3.0 (~300Mb?)
CD key finner du på download-siden.
<http://www.microsoft.com/mobile/developer/downloads/default.asp>
I "pakken" er det utviklingsverktøy (VB og C), og emulatorer å teste
programmene med.

--
Snutten
Reply-to adressen er gyldig inntil spam er mottatt

Fra : Per Mosgaard Larsen

Dato : 20-01-03 21:03

Mange tak for hjælpen - det er lige til at gå til

Hilsen

Per Mosgaard Larsen