Xtension Manager i Quark Xpress Passport 4~
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 18-01-03 22:26

Hejsa

Er der ikke en nem og smart måde at få XT man frem under opstart af
Quark?

Jeg ved, at jeg kan krydse af, at den ALTID skal dukke op, men jeg har
jo bvare brug for den af og til?

Og jeg kunne jo også lave rod i XT-mappen; men er der ikke en nemmere
måde?

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Villy Erichsen

Dato : 19-01-03 09:30

Sebastian Adorján Dyhr wrote:

> [...]
> jo bvare brug for den af og til?
>
> Og jeg kunne jo også lave rod i XT-mappen; men er der ikke en nemmere

Gå ind i rediger/valg/program/extensions - marker: Vis extensions manager
ved start altid.
I extensions manager kan du oprette flere sæt - og dermed aktivere hvad
du har brug for.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 19-01-03 21:22

Hej Villy

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Gå ind i rediger/valg/program/extensions - marker: Vis extensions manager
> ved start altid.
> I extensions manager kan du oprette flere sæt - og dermed aktivere hvad
> du har brug for.

Tak, men det var jo desværre det jeg gerne ville undgå at skulle tage
stilling til hver gang.

Nå men det kan jeg nok desværre ikke -;(

/Sebastian