TV -out
Fra : Ole Køster

Dato : 19-01-03 00:10

Hej alle.
Jeg havde håbet på, at jeg med mit dvd drev og kabel indkøbt til
lejligheden, kunne se film på mit 21 " fjernsyn, og ikke på en lille 15"
skærm, men jeg blev slemt skuffet.
Lyden fik jeg frem, dog oven i nyhedernes oplæser, men intet billede. Jeg
prøvede både at tilslutte direkte fra grafikkortets ( Nvidia Geforce 4
mx440 )TV-out til fjernsynet, samt via videoen, men billedet sad som
klistret til min monitor !!
Har jeg glemt at ændre i en indstilling eller hvad er galt??

God weekend til alle
Ole

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-01-03 01:22

Ole Køster wrote:

> Har jeg glemt at ændre i en indstilling eller hvad er galt??

Ja, du skal aktivere Clone i nView under egenskaber for skærm. Jeg har et
kort magen til, og bruger selv TV-Out der, men jeg må sige med det samme at
du ikke må forvente ret meget af det, for godt er det ikke

--
Martin L. Johansen

Fra : Ole Køster

Dato : 19-01-03 22:32

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> du ikke må forvente ret meget af det, for godt er det ikke

Det bliver spændende at prøve imorgen om det funker, trist hvis
billedkvaliteten er dårlig

tak for hjælpen Ole

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-01-03 23:49

Ole Køster wrote:

> Det bliver spændende at prøve imorgen om det funker, trist hvis
> billedkvaliteten er dårlig

Jeg er ihvertfald ikke imponeret, men jeg kom også fra et Matrox, så det var
vel hvad jeg kunne forvente :)

--
Martin L. Johansen