Hvor købes systemtelefoner til en Ericsson~
Fra : Gert Lynge @ Home

Dato : 18-01-03 15:03

Hej

Hvor/hvordan får man fat på nogle systemtelefoner til et Ericsson Business
Phone 250 omstillingsanlæg (de må gerne være brugte). Jeg har nogle:
DBC 662, 013/901 (dem jeg har er mærket med R-State: R1C)
Telefonen hedder vistnok også Dialog 2662
og
DBC 631 013/901 (dem jeg har er mærket med R-State: R2A)

....men skal bruge flere.

Hvis det er totalt FY! at svare med den slags her, så smid mig lige en
e-mail .

På forhånd tak for hjælpen.
Gert (gert@-remove-this-gsl.dk)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-01-03 21:16

Der er et par her som måske kan bruges.
http://www.annoncemarkedet.dk/public/soeg/search.cfm?ann_id=72369&pg=an&sg=1
&ks=S&start=1&hkat=22&kat=45&pro=0&tk=
Ellers hold øje med Den Blå Avis / Gul&Gratis m.v.Det kan sikkert bedst
betale sig at købe et helt brugt system, så behold telefonerne og smid
resten ud.

Mvh
TKJ

Fra : John

Dato : 01-02-03 22:55

Er der nogen speciel årsag til du ikke vælger de nye Dialog apparater - men
OK... Dem du nævner burde du kunne få nogenlunde billigt da de er udgået...

--
Med venlige hilsener

John B. Jensen