God bog om hibiscus
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-01-03 15:19

Hej

Der er af og til spørgsmål om hibiscus/hawaiiblomster i gruppen, jeg
selv har spurgt et par gange. Så jeg vil lige dele min nye viden med
jer.

Hovedbiblioteket i Århus har lige købt en bog om Hibiscus. Den hedder
Hibiscus og er skrevet af Jacqueline Walker, og der er masser af
rigtig gode billeder i den.

Hun beskriver alt om hvordan og hvornår man skal gøre hvad ved
planterne, har billeder af rodsystemer, har lister over hvad der kan
være galt når... Den eneste mulige ulempe er at bogen er på engelsk.

Jeg ved ikke om der er andre biblioteker der har bogen, men ellers kan
de bestilles hjem over http://www.bibliotek.dk, dog ikke de næste par
uger, for jeg skal lige have studeret den grundigt inden jeg afleverer
den igen.

Hvis I har nogle presserende spørgsmål eller ikke kan engelsk, så kan
I enten spørge her i gruppen eller maile mig, så skal jeg forsøge at
oversætte.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland