er mine forsikringer opsagt????
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 18-01-03 12:16

jeg fik lige brev fra fair forsikring her til morgen med en check på 27xx
kr. jeg har ikke været i kontakt med dem på nogen måde i mindst det sidste
halve år.... og jeg har en bil forsikring ved dem hvor jeg giver cirka 16000
om året! men hvis i kigger i dk.binaer D. 18-01-03 kl. 12.12 så kan i se den
check + det brev jeg fik af dem idag. nogen her der ved hvad der foregår?
jeg kan desværre ikke ringe til dem før på mandag da de har lukket!

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Carsten

Dato : 18-01-03 12:50

"Nikolai R. Jensen" <nikolai@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> check + det brev jeg fik af dem idag. nogen her der ved hvad der foregår?
> jeg kan desværre ikke ringe til dem før på mandag da de har lukket!

Har du betalt præmie for i år?

Det beløb der står under indbo feks. er det hvad du giver i præmie pr. halv
år?

Dine forsikringer er ikke opsagt, da jeg kan se at de løber til juni mdr. i
år.

Hvis den var opsagt, så vil de ikke tilbage betale det du har betalt i
præmie for sidste år.

Jeg tænkte på om det kan være fordi du er blevet bonus/guld kunde fordi du
har tegnet en forsikring på bilen, så får man 12% i rabat når man har 3
forsikringer som indbo, ukykke og bil.

Det er 1920 kr. ved 16000 kr. så er de sidste 800 fra din indbo, ulykke
forsikring
Men ring til dem på mandag.

Mvh

Carsten

Jeg har også Fair,

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-01-03 14:55

Carsten wrote:

> Dine forsikringer er ikke opsagt, da jeg kan se at de løber til juni mdr. i
> år.

Ja, Carsten, men han får penge retur. For alle 3 forsikringer: Fra 1/9 2002 -
30/6 2003.
Det tyder på at de ikke længere vil tage mod betaling.
Enten er den opsagt, eller også er den pludselig blevet gratis. Gæt selv hvad

De kan ikke opsige forsikringerne ved at skrive til dig på den måde, Nikolai.
De må have sendt et brev tidligere. Forsvundet hos Postvæsnet.? Er du flyttet
siden 1/9.?

Bilforsikringen er ikke nævnt. Hvorfor ikke.?
Den giver måske så mange penge at den vil de ikke opsige.? (Man kan jo gætte.!)

Kontakt dem på mandag. Der er altid en frist i den slags sager. (fra 15/1 som
de har dateret brevet med)
Og de har nogle måneders opsigelsesfrist.6 mdr. vil jeg gætte på.
- Men kontroller de papirer du har fra dem. Police, forsikringsbetingelser osv.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Carsten

Dato : 18-01-03 15:21

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det tyder på at de ikke længere vil tage mod betaling.
> Enten er den opsagt, eller også er den pludselig blevet gratis. Gæt selv

Du kan selv prøve at gæt!
De giver da ikke penge retur for en forsknings periode der er udløbet
01.09.02 - 31.12.02 for så er det da blevet GRATIS.

Heller ikke hvis man har opsagt den!

Så tror jeg at jeg vil opsige alle mine forsikringer og få udbetalt for
flere år!

Så den kan ikke være opsagt, der er sket en fejl!

Men det vil hjælp lidt hvis vi får at vide hvad den årlig. præmie på den
forskellige forsikringer er, om det er det beløb som er angivet.

Carsten

Fra : MAndersen

Dato : 18-01-03 15:21

> [...]
> check + det brev jeg fik af dem idag. nogen her der ved hvad der foregår?
> jeg kan desværre ikke ringe til dem før på mandag da de har lukket!

Forsikringerne kan også være opsagt ved en fejl, eller "een" har gjort det
for dig!

mvh
MAndersen

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 18-01-03 16:20

jeg har lige kigget på min pbs.

jeg har for perioden 01.01.03 til 30.06.03 betalt D. 06.01.03 ialt 8503.27
kr. og det fordeler sig således :

bil : 6972.72
inbo : 638.64
ulykke : 610.24
knallert : 281.67

så de beløb på checken passer præcist på det jeg har betalt for mine
forsikringer uden min bil forsikring........

ydermere kan jeg fortælle at jeg aldrig har haft en skade eller lignende
mens jeg har haft fair som jeg har haft siden den 10.01.02! og jeg er heller
ikke flyttet eller lignende og som tidligere nævnt har jeg ikke været i
kontakt med fair siden engang først i år 2002. Plus det brev i kan se i
dk.binaer er alt hvad jeg modtog! og pengene er altid blevet betalt til
tiden.

men jeg tror nok det er sket en eller anden fejl et eller andet sted.... det
håber jeg da for det var det billigste sted at få mine forsikringer selvom
min bilforsikring nok ser lid dyr ud:)

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Thore

Dato : 18-01-03 19:14

On Sat, 18 Jan 2003 16:20:09 +0100, "Nikolai R. Jensen"
<nikolai@jensen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>håber jeg da for det var det billigste sted at få mine forsikringer selvom

Måske en banal ting som, at de ser de 8503,- som betaling for
bilforsikringen...det er jo for meget, så de tilbagebetaler det
overskydende....

For du har vel brugt alle 4 indbetalingskort? Eller gjort opmærksom på
hvilke policenumre, der dækkes af hvilke beløb?

Ring til dem på mandag og så skla du blot se....ahaaaa :)

God weekend..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Carsten

Dato : 20-01-03 15:34

Så er det mandag, hvad sagde FAIR?

Carsten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-01-03 21:25

"Carsten" <howar@NOSPAMadslhome.dk> skrev :

>Så er det mandag, hvad sagde FAIR?

Du er da ond ;)
--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Carsten

Dato : 20-01-03 21:38

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Du er da ond ;)

Jeg synes da jeg er meget fair!

Carsten

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 20-01-03 23:30

fatter ikke helt hvad de sagde... tror sgu heller ikke de selv gjode:)

noget med at mit gamle forsikrings selskab ikke ville slippe mig og jeg så
var dækket indtil D.01.01.03 i det gamle selskab... hvorfor får jeg så penge
tilbage for det her år? jo noget med at jeg var dækket indtil D.01.03.03....
og at min bil forsikring var faldet...... jeg fatter hat men alt var ok
sagde de!!!!

he he

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Carsten

Dato : 21-01-03 01:03

> [...]
D.01.03.03....
> og at min bil forsikring var faldet...... jeg fatter hat men alt var ok

Ok!
De plejer ellers at tage forhold for at ens forsikringer skal være udløbet
det gamle sted, inden de tegner en ny.

Men det må da være lækkert med 2700 kr. man ikke lige havet regnet med

Carsten

Fra : Kim

Dato : 21-01-03 19:19

"Carsten" <howar@NOSPAMadslhome.dk> wrote in message

> [...]
> det gamle sted, inden de tegner en ny.
>
> Men det må da være lækkert med 2700 kr. man ikke lige havet regnet med

Han skal så bare indbetale til det gamle selskab, for der har sikkert været
hovedforfald den 1.1.2003.

--
Kim