Brevpapier i Office XP
Fra : trold23@hotmail.com

Dato : 18-01-03 12:51

Når jeg vil lave et nyt Brevpapier i Outlook og så prøver på at indsætte et
billede som baggrund fylder det enten for lidt eller for meget, skulle der
være en her der kan fortælle mig hvor stor dette billede skal være for at
fylde siden ud.

mv
trolden

Fra : hcma

Dato : 18-01-03 13:10

<trold23@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være en her der kan fortælle mig hvor stor dette billede skal være for at

Det er afhængig af hvad din printer tillader. Tillader den print til kant
eller kræver den at nogle marginer skal overholdes.
Så check først din printer og sæt derefter dit baggrundsbillede ind på
siden.
Lige en lille ting, men vigtig: Indsæt dit baggrundsbillede i enten
sidehoved eller -fod, da du så får billedet fikseret samme sted også på side
2, 3 o.s.v..
Bare indsæt billedet og træk det derefter til den størrelse du vil have;
igen afhængig af printeren.
m v h
HC

Fra : pre

Dato : 18-01-03 15:36

Mon ikke det er en helt anden slags brevpapir der er tale om? Prøv at
følge vejledningen til at redigere et nyt ved at kikke på
baggrundsfilerne for de eksisterende. Evt. kunne du søge efter mappen
med JPEG og Gif filer. Den hedder sikkert Brevpapir. Mappen med HTML
filer kan du ikke rigtig bruge.
Vær opmærksom på at der kan være felter eller striber der gentages for
at fylde ud.
© pre 2002

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse
:
[...]
: >
: > mv
: > trolden
: >

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-03 12:55

Når jeg selv laver brevpapir til brug i Outlook, så laver jeg dem ofte på
1024x768.

Det er også en god ide at bruge den lille guide til formålet. Har du styr
på, hvor den ligger?

Mvh
Anette Linnea