Hvor kan man købe grafikkort???
Fra : N9

Dato : 18-01-03 12:34

Hej

Jeg har en kompakt DELL pc, jeg vil gerne udskifte min nuværende kort "ATI
Rage pro 128" med en bedre kort.
Men min problem er at kortet er mindre end de almindelig kort, jeg mener at
en support hos SHG, har sagt at det lowprofil kort, altså lavere i
bredden( selve jern pladen, hvor f.eks. skærmstikken sidder).
SHG, kunne ikke skaffe sådan nogen, men er der nogen som ved hvor det kan
købes???? AGP.
Takker

Mvh
N9

Fra : John T

Dato : 19-01-03 18:43

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har en kompakt DELL pc

He, he, så kan du lære det ! ...Vejene at gå har tit skilt ved om man
prioiterer hvad der tager sig godt ud, eller man prioiterer mulighed for
optimal ydelse og fri kompatibilitet (B&O og fladskærme tendenser som gode
eksempler)

....Ok seriøst, har du prøvet hos Dell selv ? ...Det virker som det mest
oplagte.

TBC

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 19-01-03 19:35

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> du skrev:
> [...]
> bredden( selve jern pladen, hvor f.eks. skærmstikken sidder).
> SHG, kunne ikke skaffe sådan nogen, men er der nogen som ved hvor det kan

www.proconsult.dk har et Matrox G550 low profile til 1075,-
www.computerstore.dk har G550 og G450 low profile til 1049,-

/Jakob

Fra : john doe

Dato : 20-03-03 19:29
Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 21-03-03 08:18

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364887917

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 22-03-03 16:06

Du må da have bulder i bukserne min dreng............

"kim" <no@spam.dk> wrote in message news:7Pzea.33$dS6.0@news.get2net.dk...

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017893&Sort=Dato