Hjælp
Fra : RED-WHITE

Dato : 18-01-03 11:45

Min datters gamle Geforce2 er pludselig begyndt at lyde lidt hen ad en
trabant ! Jeg har renset blæseren for støv og lign. Hvad kan der så være i
vejen ?

Anders

Fra : Thore Sorensen

Dato : 18-01-03 12:43

On Sat, 18 Jan 2003 11:45:25 +0100, "RED-WHITE"
<webmaster@NOSPAMred-white.dk> wrote:

>Min datters gamle Geforce2 er pludselig begyndt at lyde lidt hen ad en
>trabant ! Jeg har renset blæseren for støv og lign. Hvad kan der så være i
>vejen ?

Lejet i blæseren er brugt op....skift blæseren.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952

Croma 2.0ie 1993
Pluto 1.2 1996
Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)

Fra : Henrik Dissing

Dato : 18-01-03 20:15

On Sat, 18 Jan 2003 12:42:31 +0100, Thore Sorensen wrote:

>Lejet i blæseren er brugt op....skift blæseren.

Muligvis, men jeg ville nu først prøve med en dråbe symaskineolie. Det har
virket flere gange for mig.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Thore Sorensen

Dato : 20-01-03 10:57

On Sat, 18 Jan 2003 20:15:10 +0100, Henrik Dissing <hendis@tdcadsl.dk>
wrote:

>Muligvis, men jeg ville nu først prøve med en dråbe symaskineolie. Det har
>virket flere gange for mig.

Jada, men ikke ret længe...en ny blæser koster vel 50,-...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : jørn larsen

Dato : 20-01-03 14:34

> Jada, men ikke ret længe...en ny blæser koster vel 50,-...
Alm. vaseline er effektivt og holder længe.

mvh Jørn

Fra : Henrik Dissing

Dato : 20-01-03 14:37

On Mon, 20 Jan 2003 10:57:09 +0100, Thore Sorensen wrote:

>Jada, men ikke ret længe...

Joda! Blæseren på mit Radeon 64 kort har kørt over et år på en enkelt dråbe.
Det samme gjorde blæseren på mit G400, indtil jeg besluttede at tage den
helt af.

>en ny blæser koster vel 50,-...

Måske, men så får du næppe én der er meget bedre end den der sidder der i
forvejen.

Forstå mig ret. Naturligvis er det optimalt at sætte en bedre blæser på, men
hvis en dråbe olie kan gøre tricket, er det nu engang nemmere. Hvis det ikke
virker, eller hurtigt holder op med at virke, kan man jo altid skifte
blæseren senere.

Venlig hilsen
Henrik Dissing