Måske OT : MP3 encoder program.
Fra : Thomas

Dato : 17-01-03 17:41

Hejsa

Jeg har netop fået en mp3-afspiller i fødselsdags-gave, og kunne derfor
godt tænke mig at lave en af mine CD'er om til mp3-filer... Er der nogen
der kender et godt program, der nemt og hurtigt kan lave f.eks. 15 .wav
filer om til .mp3 filer på én gang? Gerne med mulighed for at bestemme
kvaliteten (bitraten) på filerne...

mvh. Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-01-03 01:54

In dk.kultur.musik, Thomas wrote:

> Hejsa

Hejsa, det er ligepræcis den rigtige gruppe. Det er de færreste der
kan finde ud af at finde dén ;)

> Jeg har netop fået en mp3-afspiller i fødselsdags-gave

Tillykke med den og fødselsdagen.

CDex skulle ikke være så svær at gå til: <http://www.cdex.n3.net/>.

--
Lars Stokholm

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-01-03 00:04

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> wrote in message
> [...]
> der kender et godt program, der nemt og hurtigt kan lave f.eks. 15 .wav
> filer om til .mp3 filer på én gang? Gerne med mulighed for at bestemme

Du kan bruge AudioCatalyst - det funker suverænt.. Det findes på
www.xingtech.com

Mikael

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 19-01-03 20:44

> [...]
> der kender et godt program, der nemt og hurtigt kan lave f.eks. 15 .wav
> filer om til .mp3 filer på én gang? Gerne med mulighed for at bestemme

Jeg vil helt klart enbefale dig at hente programmet Exact Audio Copy, og
bruge en bitrate på 192 kbit. Dermed får du fremragende lydkvalitet,
forhåbenlig har du en ordentlig hukommelse på mp3 afspilleren.

mvh Mads