Danger (High Voltage)
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 17-01-03 17:41

Danger (High Voltage) med Electric Six bør blive et af forårets store hits.
Det er noget af det mest campede, jeg har hørt i umindelige tider - og så er
Jack White med på vokal :)

MvH Mikkel
Fire on the disco...

Fra : Troels

Dato : 17-01-03 19:28

> [...]
hits.
> Det er noget af det mest campede, jeg har hørt i umindelige tider - og så

Enig! Men den er da gammel. Soulwax havde den med på deres mixalbum fra
sidste forår. Den gang hed de bare "The Wildbunch", men det gør den nu ikke
dårligere.

Forøvrigt er "2 many dj's" helt klart et album der kan betale sige at få
bestilt hjem.

/Troels

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 17-01-03 22:34

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Enig! Men den er da gammel. Soulwax havde den med på deres mixalbum fra
> sidste forår. Den gang hed de bare "The Wildbunch", men det gør den nu

Jeg ved det godt, men den er først lige udgivet som single i England nu. I
Danmark er den SVJV slet ikke udgivet endnu, men succesen i England burde
gøre et seriøst hitfremstød muligt. Jeg havde faktisk heller ikke hørt før
forleden dag (men har hørt den mange gange siden).

> Forøvrigt er "2 many dj's" helt klart et album der kan betale sige at få
> bestilt hjem.

Det ved jeg også godt :) Men hver gang jeg kigger over listen med
sange/småbidder er det ligesom, det tager pusten fra mig...

Men det jeg har hørt med Soulwax (og ja, det har primært været gennem
p2p-programmer) har kun været et positivt bekendtskab, så måske var det bare
noget, man skulle se og få købt?

MvH Mikkel
Fire on the disco!