hvordan
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 19-01-03 00:40

Jeg har købt mig en Wilk 5.60 meter lang og fået synet vognen og den står
min nu alt i alt i under 2000,- der er lidt råd hist og her, dette er jeg nu
ret ligeglad med da vi blot vil bruge den et par år og den har jo ikke
kostet en herregård, men jeg har et stort problem den er utæt rundt i kanten
altså der hvor der sidder den metalliste hele vejen rundt den er utæt en
6-10 steder rundt om kring i listen, grunden til den er utæt er er der 2
grunde til, dem jeg har købt den af har lavet råd og ikke fået gummilisten
til og slutte 100 % tæt og der har danset en flok unge rundt på taget af
den,
nu vil jeg gerne tætne den med noget silikone, jeg fik dertil afvide at man
ikke kunne bruge silikone fordi det ikke var fleksibel nok og der var vist
også noget med det ikke var godt på aluminium, hvad bruger man så til og
tætne den med ???
Venlig hilsen
Henrik

P.s når nu folk får lyst til og fortælle at jeg er i den forkerte gruppe
eller at jeg har brudt X antal regler og bla bla bla så undskyld på forhånd
jeg er nybegynder inden for nyhedsgruppe brug.

Fra : Carsten Stage

Dato : 18-01-03 01:31

In news:3e289ab3$0$10972$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Henrik Knudsen typed:

> [...]
> at man ikke kunne bruge silikone fordi det ikke var fleksibel nok og
> der var vist også noget med det ikke var godt på aluminium, hvad

Du skal rigtig nok ikke bruge silicone - du skal eventuelt have fat i en
forhandler/værksted og få at vide hvad det rette middel hedder. Jeg husker
ikke lige navnet (vist noget butyl et-eller-andet), det er noget sort stads
der er meget klæbrigt og fleksibelt.

> P.s når nu folk får lyst til og fortælle at jeg er i den forkerte
> gruppe eller at jeg har brudt X antal regler og bla bla bla så
> undskyld på forhånd jeg er nybegynder inden for nyhedsgruppe brug.

Du har skam ramt rigtigt, så ingen problemer i det.

Du kan med fordel besøge http://usenet.dk - der står alt om, hvordan du
færdes på usenet.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 19-01-03 19:42

kender du typen der er knap så glad for og komme ind til en
campingforhandler og ikke vide hvad han snakker om og så blive godt
gammeldags taget ved røven med prisen og produktet nu har du mødt en, miiiig
men jeg vil altså helt vild gerne vide hvor man kan købe det, måske i
hjem og fix prisen er temmelig relevant som du kunne se er mit byget på 2000
ind til videre og det er faktisk en flot vogn men jeg er en fattig mand og
det skal helst ikke blive meget dyrer

Fra : Jan Pedersen

Dato : 18-01-03 22:19

Henrik Knudsen wrote:
> [...]
> er mit byget på 2000 ind til videre og det er faktisk en flot vogn
> men jeg er en fattig mand og det skal helst ikke blive meget dyrer

Hejsa

Du skal heve en tybe, lige som silikone men jeg kan ikke lige hvad det
hedder, den koster omkring 119,-, det er vigtigt at det er det rigtige du
bruger (din forhandler ved hvad det er) for det har den egenskab at der
aldrig tøre.

De har det hos alle campinforhandlere,

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end ...
Blomst # 92159636

Fra : Jørgen L.

Dato : 18-01-03 22:36

> [...]
> hedder, den koster omkring 119,-, det er vigtigt at det er det rigtige du
> bruger (din forhandler ved hvad det er) for det har den egenskab at der

Det er rigtig, det hedder dekalin, nu skriver han jo at det kun skal holde
nogle år, så kan du jo godt bruge andet, men jeg tror ikke at det bliver
meget billigere af den grund.

Hilsen Jørgen

Fra : Steen Larsen

Dato : 18-01-03 23:00

"Henrik Knudsen" <sonor75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
byget på 2000
> ind til videre og det er faktisk en flot vogn men jeg er en

Hej Henrik.

Du kan købe det online flere forskellige stæder feks. hos HKS
Camping og Fritid http://www.hks-camping.dk/
Pris 88,00 kr.+ forsendelsesgebyr 25,00 kr. ved bestillinger
under 450,00 kr. ellers frit tilsendt.

MVH Steen.

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 20-01-03 00:09

se se ! det var noget jeg kunne bruge herligt herligt, jeg viste det jo
inden jeg skrev her inde at der var en masse flinke folk der kunne hjælpe,
måske man lige skulle komme med et tillægsspørgsmål kan man købe det et sted
billigere det der Tætningsmasse Butyl 37 som koster 88 kr pr. tupe ikke at
det ikke er billigt men det kunne da være fedt og trimme prisen lidt

nå ja lige en anden ting hvor finder man et brugt køleskab henne til 12/220
volt ???

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 20-01-03 10:59

"> nå ja lige en anden ting hvor finder man et brugt køleskab henne til
12/220
> volt ???

Prøv at forhøre dig i dk.marked.fritid.camping eller i den blå avis der har
jeg lige set et par stykker.

mvh
heine hvidberg

www.toyota-forum.dk

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-01-03 12:55
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 20-01-03 20:49

det køleskab du havde fundet på Dba havde jeg set men det er desværre kun
til 220 volt men ellers var det et godt køleskab

> Hej Henrik.
>
> Prøv den blå avis jeg fandt denne side med 2 køleskabe til 350 kr
> stykket.

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=k%F8leskab&Medbillede=
0&AntalDage=0&Querytype=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&
KortSogX=0&radX=0&radY=0&KortSogNavn=0&RegionId=0&Forhandler=0&RubrikId=521&
OldNiveau=&FavoritNavn=&SoegningId=0&Niveau=2&annoncetype=2&Sortering=1&Sort
eringtype=1&CurPage=2

Fra : Ris@ger

Dato : 20-01-03 21:39

> [...]
at
> det ikke er billigt men det kunne da være fedt og trimme prisen lidt

Hvor er det dog herligt at se alle disse hjælpsomme personer komme dig til
undsætning her i gruppen.

Mht. dit budget er det da imponerende, at du har kunnet holde det på det
niveau.
På den anden side set er jeg bange for, at du måske har glemt at undersøge,
hvor meget det egentlig koster at campere i Danmark.
88 kr er i hvertilfælde hurtigt brugt :0)

Hilsen Torben

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 21-01-03 08:06

http://www.fjellerup-strand.dk/priser.htm tjek den add man kan campere en
sæson for noget der ligner en 7000,- det er ikke den del jeg syntes der er
dyrt.