Java IDE til Linux
Fra : Thomas Arildsen

Dato : 17-01-03 21:17

Kan nogen anbefale et godt gratis udviklingsmiljø til Linux?

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 17-01-03 21:35

Thomas Arildsen wrote:

> Kan nogen anbefale et godt gratis udviklingsmiljø til Linux?

Jeg har brugt emacs + jed noget tid, men hvis du ikke er til "den
slags", kan du prøve at kigge på jedit (www.jedit.org).

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Michael Banzon

Dato : 17-01-03 21:44

Tonni Aagesen wrote:

> Jeg har brugt emacs + jed noget tid, men hvis du ikke er til "den
> slags", kan du prøve at kigge på jedit (www.jedit.org).

Yeah! jEdit er cool!

/ Michael

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 17-01-03 21:57

Michael Banzon wrote:

> Yeah! jEdit er cool!

Well, jeg synes den default syntax highlightning er lidt mager, men jeg
har ikke været rundt i de forskellige settings endnu :)

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Michael Banzon

Dato : 17-01-03 22:37

Tonni Aagesen wrote:

> Well, jeg synes den default syntax highlightning er lidt mager, men jeg
> har ikke været rundt i de forskellige settings endnu :)

Med de moduler som man umiddelbart kan hente
er den faktisk endnu bedre, eksempelvis kan
AntFarm nævnes, som er en integration med Ant.

/ Michael

Fra : Brian Skaarup

Dato : 17-01-03 22:08

On Fri, 17 Jan 2003 21:16:37 +0100, Thomas Arildsen
<tari00@REMOVETHIS.kom.auc.dk> wrote:

>Kan nogen anbefale et godt gratis udviklingsmiljø til Linux?
Jeg har brugt http://www.eclipse.org/ i et års tid nu og er godt
tilfreds.
Hvis du skal lave rigtig java og ikke bare sprøjte GUI'er ud er dette
et godt værktøj.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 19-01-03 23:41

Brian Skaarup wrote:

> Jeg har brugt http://www.eclipse.org/ i et års tid nu og er godt
> tilfreds.

Holy crap, den er lækker - passer lige til mig. Tak for hintet.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Christian Hessenbruc~

Dato : 18-01-03 21:40

http://netbeans.org

Det styrer.

Fra : M_abs

Dato : 19-01-03 20:31

Du kunne også prøve JBuilder trail til linux, så vidt jeg husker. JBuilder
har bare lidt tendens til slam-kode i storstil

mvh M_abs

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 20-01-03 12:34

On Sun, 19 Jan 2003 20:30:42 +0100, M_abs wrote:

> Du kunne også prøve JBuilder trail til linux, så vidt jeg husker.
> JBuilder har bare lidt tendens til slam-kode i storstil
Hvad mener du med slamkode ??? Jeg har ikke været ude for at den retter i
min kode (og så er det jo ikke slamkode ).
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen

Fra : M_abs

Dato : 21-01-03 04:10

> Hvad mener du med slamkode ??? Jeg har ikke været ude for at den retter i
> min kode (og så er det jo ikke slamkode ).

Jeg mener den måde JBuilder laver kode når den f.eks. laver GUI, den har en
vis tendens til at lave lidt rod i det, og til tider lægge koden i en
forkert rækkefølge så det slet ikke virker