iCommune - forbudt af Apple, hent den mens~
Fra : Jesper

Dato : 18-01-03 03:56

iCommune er et nyte peer2peer program der muliggør at itunes brugere
frit kan udveksle filer i OS X ved at benytte sig af Apache serverens
WebDAV server, men det bryder Apple sig ikke om og har derfor beordret
filen fjernet fra iCommunes hjemmeside, hvilket de har gjort.

Men Apple glemte Hyperarchive der fik en kopi, så hent den mens i kan!

http://hyperarchive.lcs.mit.edu/HyperArchive/Archive/gst/snd/icommune-10
b1.hqx ; 132KB

--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : Per Rønne

Dato : 18-01-03 06:23

Jesper <nospam@for.me.invalid> wrote:

> Men Apple glemte Hyperarchive der fik en kopi, så hent den mens i kan!

Done.

Selv om jeg nu slet ikke bruger iTunes ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-03 10:01

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Done.
>
> Selv om jeg nu slet ikke bruger iTunes ...

Så send den til mig, så den kan komme til at ligge på vores ftp

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Per Rønne

Dato : 18-01-03 11:16

Fra : Erik Thau-Knudsen

Dato : 21-01-03 23:03

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Done.

Måske Per Rønne kunne behage mig med at fortælle mig ftp-adressen...

Erik Thau-Knudsen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-01-03 00:10

Erik Thau-Knudsen <thau@oncable.dk> wrote:

> Måske Per Rønne kunne behage mig med at fortælle mig ftp-adressen...
>
> Erik Thau-Knudsen

Kig i min signatur.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-01-03 14:39

On Wed, 22 Jan 2003 0:09:42 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1fp5v3p.wy6lki3c7tc1N%jesper@gylling.net>):

> Kig i min signatur.

Hvis den bare virkede. 'Could not resolve hostname'. Jeg synes aldrig, at jeg
har kunnet få din ftp til at virke, Jesper?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-03 12:01

> [...]

> filen fjernet fra iCommunes hjemmeside, hvilket de har gjort.
>
> Men Apple glemte Hyperarchive der fik en kopi, så hent den mens i kan!

For sent!

"Not Found
The requested URL /HyperArchive/Archive/gst/snd/icommune-10 was not
found on this server."

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html

Fra : Jesper

Dato : 18-01-03 12:10

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> For sent!
>
> "Not Found
> The requested URL /HyperArchive/Archive/gst/snd/icommune-10 was not
> found on this server."

Du glemte den del af URLen der var på den anden linie copypaste
adressen i din browser, så virker den.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-03 12:18

Jesper <nospam@for.me.invalid> wrote:

> Du glemte den del af URLen der var på den anden linie copypaste
> adressen i din browser, så virker den.

Du siger noget...

Tak for tippet - er vant til bare at æble-klikke på http adresser.

Fra : Michael Horn

Dato : 18-01-03 13:20

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

Hej Peter den virker endnu!:
> [...]

> For sent!
>
> "Not Found
> The requested URL /HyperArchive/Archive/gst/snd/icommune-10 was not

Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-03 13:30

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:
>
> Hej Peter den virker endnu!:
> http://hyperarchive.lcs.mit.edu/HyperArchive/Archive/gst/snd/icommune-10
> b1.hqx

Takker, men JEsper påpegede min fejl for mig, så jeg ahr den nu =)