Hollow Man
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-03-01 00:09

Hej!

Ja, så fik jeg set Hollow Man, men f*ck hvor blev jeg skuffet. Kald den
bare for Hollow Plot istedet... Så kan den samle støv nede i videobiksen
sammen med Thin Red Plot og Storm Catcher...

--
Regards/Mvh Kim Voss Schrader
Købe / sælge varer?   Så brug "dk.marked" grupperne.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 12-03-01 12:35

> Så kan den samle støv nede i videobiksen
> sammen med Thin Red Plot

Det er da forhåbentligt ikke Thin Red Line du hentyder til der?

Mvh Martin Sjøstrand.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-03-01 12:33

Hej!

"Martin Sjøstrand" wrote:

> Det er da forhåbentligt ikke Thin Red Line du hentyder til der?

Geez, jo det er! :)

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 12-03-01 13:53

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev:

>Hej!

>Geez, jo det er! :)

Og det kan jeg da godt forstå, du gør. Røvkedeligt, prætentiøst
makværk. Kejserens nye klæder!

The Hollow Man er da trods alt underholdende. Jeg synes, den fungerer
fint bortset fra slutningen, der bare er for latterlig.

Niels Søndergaard

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-03-01 16:35

Hej!

"Niels Søndergaard" wrote:

> Og det kan jeg da godt forstå, du gør. Røvkedeligt, prætentiøst
> makværk. Kejserens nye klæder!

Tja, jeg kunne faktisk kun "lide" scenen hvor den lille fugleunge
klækkes på det store battlefield...

> The Hollow Man er da trods alt underholdende. Jeg synes, den fungerer
> fint bortset fra slutningen, der bare er for latterlig.

Den hedder altså Hollow Plot! :)

Fra : Kemi:K

Dato : 12-03-01 22:16

Kim Voss Schrader wrote:

> Hej!

> Tja, jeg kunne faktisk kun "lide" scenen hvor den lille fugleunge
> klækkes på det store battlefield...

> Den hedder altså Hollow Plot! :)

HALLO!
Det er sgu' da noget fis... Så dårlig var Hollow Man sgu' da heller ikke...
Men det er vel bare et spørgsmål om smag... Jeg synes nu at den var meget
underholdende!

Peaz