TVout
Fra : Allan Møller

Dato : 17-01-03 21:54

Davs !

Jeg har kigget lidt tilbage i gruppen for at se om jeg kunne finde svar på
mit spørgsmål - Det kunne jeg ikke præcis.

Jeg har et Geforce 2 MX 400 m. tvout og lige købt at kabel fra S-Video til
Scart og det fungerer.
Men absolut heller ikke mere. Billedkvaliteten er elendig, udvisket og
næsten umulig at læse fra 3 m. afstand.(Alm. skrivebords arbejde)

Kan jeg gøre noget ved det ?

Spil er nogenlunde acceptabelt.

Man skal jeg se videoklip fra PC på fjernsynet så kommer der bare et sort
felt der hvor filmen skulle være.

<Citat> fra tidligere indlæg :

Du skal sikkert sætte TVout til at være primært display. Eller også
skal du ind og pille ved Overlay-indstillinger i driveren. Jeg plejer
at køre med Overlay-indstillinger der gør at sekundær skærm (TV) er i
fullscreen når der kører film. Det har endnu ikke fejlet på mit Ti4200.

</Citat slut>

Muligheder for noget : Video overlay, video mirror samt both. Ligemeget
hviken jeg vælger virker det ikke.

Umiddelbart hjælper det ikke men hvilke overlay indstillinger skal jeg have
fat i ?
Kører med driver 40.72

Mvh. Allan