polini star traffic udstødning til en soni~
Fra : claus v

Dato : 17-01-03 17:05

hej gruppe

jeg har fået at vide at denne udstødning skulle kunne fåes i tyskland til
500 slag

er der nogen der ved hvor eller alternativt hvor den er billigst

claus

Fra : Marc

Dato : 17-01-03 23:07

Hej Claus

Du skulle prøve denne side: www.motoline-racing.com

Det ligger i Tyskland så det er nok dem du søger.

Mvh. Marc

claus v skriver:

Fra : claus v

Dato : 18-01-03 18:17

> Du skulle prøve denne side: www.motoline-racing.com
>
> Det ligger i Tyskland så det er nok dem du søger.
>
> Mvh. Marc
>
> claus v skriver:

hvordan pokker fungerer den side jeg kan ikke finde ud af at bestille den
via den side er der nogen der kan give mig et hint

claus

Fra : Marc

Dato : 20-01-03 16:13

For at bestille skal du ringe der ned på tlf. +49 461 74 909 og de taler
dansk.

claus v skriver:

Fra : claus v

Dato : 20-01-03 21:26

"Marc" <marcbkj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> For at bestille skal du ringe der ned på tlf. +49 461 74 909 og de taler
> dansk.

Tak for hjælpen

jeg var så naiv at jeg troede de havde en online bestilling

claus