Er der kommet ny B&O telefon
Fra : Peter Theglev

Dato : 17-01-03 15:20

og i så fald - er der nogen, der evt. har et link?

Peter

Fra : JMo.

Dato : 17-01-03 17:44

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote in

> og i så fald - er der nogen, der evt. har et link?

Kunne det være Beocom 4 du tænker på?

http://www.beoworld.co.uk/beocom4a.htm

Fra : Peter Theglev

Dato : 17-01-03 18:08

Jeps. Tak!

Fra : Michael

Dato : 20-01-03 14:25

Jeps jeg fik telefonen i fredags og glædede mig til at tage den i
brug. Desværre viste det sig, at der var så meget støj på linjen at
jeg ikke kunne føre en samtale eller bare få en klartone. Problemet
viste sig at stamme fra mit adsl modem fra TDC (Ericsson), telefonen
virker nemlig perfekt når jeg kobler modemet fra. Jeg har idag talt
med både B&O samt TDC omkring problemet. B&O giver skylden på adsl
modemet og TDC mener at det er BeoCom 4 telefonen der er problemet -
lækkert ikke
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er andre der har
oplevet de problemer som jeg har? Og samtidig advare personer der har
adsl og påtænker at anskaffe sig den nye BeoCom 4 telefon, om at der
måske kan opstå problemer.

Ellers kan jeg kun anbefale telefonen, den har imho et flot design og
god brugervenlighed.

/Michael

Fra : Kent Glerup

Dato : 20-01-03 16:35

"Michael" <m@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske kan opstå problemer.
>
> Ellers kan jeg kun anbefale telefonen, den har imho et flot design og

Jeg bliver nødt til at spørge om det er en gør det selv ADSL!

MVH
Kent Glerup

Fra : Michael

Dato : 23-01-03 14:43

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@mail.dk> wrote in message news:<3e2c1710$0$124$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Michael" <m@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bliver nødt til at spørge om det er en gør det selv ADSL!
>
> MVH
> Kent Glerup

Det er en "gør det selv" installation. Men idet der er tale om at
koble et stik i væggen, så ændrer det vel ikke så meget?

Undskyld det sene svar i øvrigt

Hilsen
Michael

Fra : Kent Glerup

Dato : 23-01-03 16:48

> Det er en "gør det selv" installation. Men idet der er tale om at
> koble et stik i væggen, så ændrer det vel ikke så meget?

Hvis du bare har koblet skillefilter/modem i et vægstik, samt derefter
koblet Beo4'eren i et andet vægstik, gør det en hel del!

Beo4'eren (og andre telefoner), skal indkobles efter skillefilteret. Det
gøres enten bag på hermafroditstikket, eller i "phone" stikket på
skillefilteret.

MVH
Kent Glerup

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 20-01-03 18:15

"Michael" <m@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> lækkert ikke
> Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er andre der har

Første gang jeg tilsluttede min BeoCom 4 var der også masser af støj.
Indtil jeg fandt ud af at jeg ved en fejl havde sat telefonen direkte til
telefonlinien, og ikke efter skillefilteret, som man jo skal.
Efter jeg satte den efter skillefilteret virkede det, uden problemer.

Mvh. Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-01-03 19:25

> [...]
> med både B&O samt TDC omkring problemet. B&O giver skylden på adsl
> modemet og TDC mener at det er BeoCom 4 telefonen der er problemet -

B&O har ret

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 20-01-03 22:59

Fed kommentar.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-01-03 23:05

"Thomas Jørgensen" <psxdemon2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fed kommentar.

Dårlig quotning..

Fra : Lasse Wieslander

Dato : 05-02-03 22:53

Hejsa

Ved du om man kan have flere af dem kørende på samme sender, det kan man
nemlig ikke med deres "banan" ....

Lasse

m@pedersen.tdcadsl.dk (Michael) wrote in

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 06-02-03 09:16

"Lasse Wieslander" <news@NOSPAM-wieslander.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Ved du om man kan have flere af dem kørende på samme sender, det kan man
> nemlig ikke med deres "banan" ....
>
> Lasse

Hej

Det er en "stand alone" telefon. Det vil sige, at den er fast parret med
basen og kan ikke tilmeldes andre baser. Den kan således heller ikke
tilmeldes BC6000 som BC2 kan.

mvh Bjarne

Fra : Lasse Wieslander

Dato : 07-02-03 19:32