Kamera-overvågning på toiletter er det til~
Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 17-01-03 12:30

Jeg har efterhånden begyndt at undre mig over at der flere og flere steder
på diskoteker er kommet kamera op på toiletterne.

Så var det jeg tænkte det kan da vel ikke være lovligt sådan at filme folk
der midt i deres privats fære, eller er det ?

Fra : GiWeo

Dato : 17-01-03 16:07

Hesja

> [...]
>Så var det jeg tænkte det kan da vel ikke være lovligt sådan at filme folk
>der midt i deres privats fære, eller er det ?

Det er jo på privat område - så det er der intet til hindre for -
ellers må du jo bare lade være med at komme der....

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Claus P.

Dato : 18-01-03 12:02

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hesja

> Det er jo på privat område - så det er der intet til hindre for -
> ellers må du jo bare lade være med at komme der....

Der skal minimum være skiltet med det, og billederne må ikke
offentliggøres,
selvom der sikkert kunne være nogle interessant optagelser imellem.

MVH CP

Fra : Bo

Dato : 17-01-03 23:54

"Kim M Jørgensen" <inet@centauri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så var det jeg tænkte det kan da vel ikke være lovligt sådan at filme folk
> der midt i deres privats fære, eller er det ?

Tror du indehaveren gider studere dine kønsorganer

Fra : Tommy

Dato : 20-01-03 08:49

On Fri, 17 Jan 2003 23:54:14 +0100, "Bo" <bolten@Xofir.dk> wrote:

>"Kim M Jørgensen" <inet@centauri.dk> skrev i en meddelelse

>Tror du indehaveren gider studere dine kønsorganer

Tror du et diskoteks-toilet kun bliver brugt til at forrette nødtørft?

--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582