WOLFENSTEIN (Return to Castle). Hvad koste~
Fra : a

Dato : 17-01-03 12:36

Hej er der nogen som ved hvad det suveræne spil Wolfenstein koster i
butikkerne ? Måske skal jeg købe endnu et som en gave til min nevø.

a.

Fra : Benny Jensen

Dato : 17-01-03 12:50

Hos Cybercom er prisen Kr. 369,- se deres website www.2ndgames.dk
Mvh
Benny

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-01-03 13:18

a wrote:
> Hej er der nogen som ved hvad det suveræne spil Wolfenstein koster i
> butikkerne ? Måske skal jeg købe endnu et som en gave til min nevø.

Det koster 1.000.000. I alle butikkerne.
Ikke ligesom Battlefield 1942, der er realtime og kun koster næsten kun lige
399,- Det er et meget bedre spil, for jeg installerede RTCW på min Palm
Pilot, og det var slet ikke realtime.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : a

Dato : 17-01-03 14:10

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
lige
> 399,- Det er et meget bedre spil, for jeg installerede RTCW på min Palm

Har du overvejet at prøve at installeret programmet på en PC ?

a.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-01-03 15:58

a wrote:
> "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> lige

> Har du overvejet at prøve at installeret programmet på en PC ?

Jeg har Word installeret på min Palm Pilot. Word er til PC. Så må det også
virke på min Palm Pilot. Det er bare dårligt programmeret!

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 17-01-03 14:36

Du kan få special-edition af wolfenstein til 249kr, eller det almindelige
til 199kr...
-Niels-

a <mal@proinvent.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b08vbb$1d1$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 17-01-03 14:35

> [...]
lige
> 399,- Det er et meget bedre spil, for jeg installerede RTCW på min Palm

ROFL

Fra : ct

Dato : 17-01-03 17:52

> [...]
lige
> 399,- Det er et meget bedre spil, for jeg installerede RTCW på min Palm

KÆMPE-*G*G* Jacob, du er sku ikke uden humor!!!

Skal vi snart stifte en hade-forening for den nar dér?

Claus

Fra : Highlander

Dato : 17-01-03 21:37

"ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> wrote in message

> lige
>
> KÆMPE-*G*G* Jacob, du er sku ikke uden humor!!!
>
> Skal vi snart stifte en hade-forening for den nar dér?
>
> Claus
Han er jo ikke særlig anonym efter som han poster fra arbejde - med sig egen
firma Email som afsender, han har også postet et mobil nummer så : enten

1) er han ved at lave en smede kampagne mod den stakkels M.A.L.
eller
2) hvis han reelt er M.A.L. så er det jo rystende at han må bruge sin
arbejdestid på sådan en gang spam som han lige har leveret og så burde en
enkelt email til rette person være nok til at stoppe det
men
på sin vis synes jeg det er "sødt" at man i den grad kan gå op i et
"gammelt" spil - men ligefrem at vie sin arbejdstid på at provovere det -
det synes jeg nok tangere vanvid - omvendt det giver anledning til nogle
flamer herinde som jo også er meget morsomme at læse - mens en venter på at
BN får ryddet op ....

--
Highlander
I morgen, når du skal have morgenmad,

skal jeg så ringe til dig, eller prikke blidt til dig?

Fra : Dopedog

Dato : 17-01-03 22:55

> Hej er der nogen som ved hvad det suveræne spil Wolfenstein koster i
> butikkerne ? Måske skal jeg købe endnu et som en gave til min nevø.
>
> a.

Drop nu det fucking pis din idiot!

-Ronnie