Ny Xnews-bruger (x-face)
Fra : Steen

Dato : 17-01-03 04:22

Hejsa

Jeg er helt ny bruger af Xnews. Er der nogen der kan hjælpe lidt med xface?

Jeg tænker på hvordan man får programmet til at vise dette, om der findes
færdige fjæs man kan hente etc.?

På forhånd mange tak

-S-

Fra : Rudi Stegen

Dato : 17-01-03 10:52

<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/tweak.html#x-face>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Steen

Dato : 17-01-03 13:27

> <http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/tweak.html#x-face>

Tak for tippet Rudi....

--
-S-

_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
Email minus .com
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

Fra : Per Bau

Dato : 18-01-03 10:43

"Steen" skrev i fornyligt:

> Jeg er helt ny bruger af Xnews. Er der nogen der kan hjælpe lidt med
xface?

Hvorfor synes du og andre at det er så morsomt at fylde alt muligt
'skrammel' ind som X-headers?

Mange gange er det enda de samme brugere, der klager over at andre ikke
klippe nok når de svarer på indlæg, og dermed belaster andrers linier
unødigt.

/Per

Fra : -S-

Dato : 18-01-03 11:12

"Per Bau" <perbau@hotmail.com> wrote in news:
> Hvorfor synes du og andre at det er så morsomt at fylde alt muligt
> 'skrammel' ind som X-headers?

Ùndskyld, men venlig vejledning plejer at afhjælpe problemer bedre end sur
vrissen

--
-S-
Email minus .com

Fra : Per Bau

Dato : 18-01-03 11:30

"-S-" <ctrl-alt-del@softhome.net.com> skrev> "Per Bau"

> Ùndskyld, men venlig vejledning plejer at afhjælpe problemer bedre end
sur
> vrissen

Det var ikke en vejledning. Det var et simpelt spørgsmål foranlediget af
Steen's (dit?) spørgsmål.

/Per

Fra : -S-

Dato : 18-01-03 12:55

"Per Bau" <perbau@hotmail.com> wrote in news:

> Det var ikke en vejledning. Det var et simpelt spørgsmål foranlediget af
> Steen's (dit?)

Ja, det er også det jeg mener. Hvis du nu lidt venligt prøvede at forklare
problemet, så var jeg og andre sikkert mere lydhøre.

Personligt er jeg lige skiftet til xnews, og syntes det var en smart
feature med en ID-figur. Jeg var ikke klar over det gav problemer for andre

--
-S-
Email minus .com

Fra : Dino

Dato : 18-01-03 12:41

Den 18-1 2003 skrev Per Bau i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvorfor synes du og andre at det er så morsomt at fylde alt muligt
> 'skrammel' ind som X-headers?

Er de nødvendige, eller er de kun skrammel?

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : rhexis

Dato : 22-01-03 14:44

"Per Bau" <perbau@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor synes du og andre at det er så morsomt at fylde alt muligt
> 'skrammel' ind som X-headers?

Fordi et X-face er en sjov måde at gøre sit indlæg personligt på?
Iøvrigt har du selv tre dybt overflødige headers (som Dino påpeger).

> Mange gange er det enda de samme brugere, der klager over at andre ikke
> klippe nok når de svarer på indlæg, og dermed belaster andrers linier
> unødigt.

Jeg synes at fulde citater er pisse irriterende, men det er skam ikke
pga. spild af båndbredde. Lad venligst med at hæfte de to ting sammen.

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/