Outlook 2000 - kan ikke huske password...
Fra : Kostas

Dato : 17-01-03 01:02

Jeg har outlook 2000 på min maskine med Windows XP pro. I privaten ligeom
på arbejdet. Begge originale XP og outlook versioner.

Maskinen på mit arbejde kan godt huske mine passwords men det kan maskinen
hjemme ikke.

Eneste umiddelbare forskel er at maskinen hjemme ikke er en del af et
netværk. Men er det grunden - nej vel - men hvad så??? Man bliver jo tosset
af at skulle skrive password på 4 mailkonti hver gang man lige vil se om
der er noget.

Idéen med adsl og være på hele tiden - ja den dør ligesom lidt når den ikke
selv kan kigge efter mails.

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-01-03 19:12

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er noget.
>
> Idéen med adsl og være på hele tiden - ja den dør ligesom lidt når den

Prøv evt. at se her

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q235864

Jan