Bond Galla
Fra : Rune Zedeler

Dato : 17-01-03 00:33

I Århus kunne vi efter at have brugt en time på at fjolle rundt i vores
habitter nyde et lasershow til det nye Bond-tema og så ellers se filmen
(kun generet af røgen fra lasershowet i de første 10 minutters tid...)
Fint arrangment.
Hvodden så det ud i resten af landet?

-Rune

Fra : Michael Schrøder

Dato : 17-01-03 08:08

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
> [...]
> habitter nyde et lasershow til det nye Bond-tema og så ellers se filmen
> (kun generet af røgen fra lasershowet i de første 10 minutters tid...)

I Svendborg kunne vi starte med en buffet på Hotel Svendborg - lige ved
siden af biografen - og det var ganske velbesøgt. Der var nok over 150
mennesker, langt de fleste mænd i smoking (selvfølgelig).

En mindre aktion scene udenfor var knap så vellykket (det var svært at se
hvad der skete).

Selve biografen var pyntet af dekoratørskolen, med istapper og sne som
gennemgående element.

Forevisningen blev indledt med Madonna's video og dans, efterfulgt af
lodtrækning mellem sponsorede gaver - i toppen et weekendophold på Island !

Alt i alt et meget flot arrangement, efterfulgt af en god film...

mvh Michael, Svendborg

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 17-01-03 14:42

"Michael Schrøder" wrote

> Alt i alt et meget flot arrangement, efterfulgt af en god film...

God film? Hvilken film viste de da?

'Anders

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-01-03 16:40

Anders Faber Nielsen wrote:

> God film? Hvilken film viste de da?

LOL

Tenz.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-01-03 14:36

Fint!? Det var da tyndt!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : B|aze

Dato : 17-01-03 16:41

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> habitter nyde et lasershow til det nye Bond-tema og så ellers se filmen
> (kun generet af røgen fra lasershowet i de første 10 minutters tid...)

I Esbjerg startede det en time før ude i "forhallen" med et liveband som
spillede alle de kendte tema sange.
Desuden havde de hyret nogle bartendere som blandede dry martini til den
store guldmedalje, og dem skulle man bare tage så mange af man ville.
Før filmen var der noget konkurrence pjat med nogle CD`er man kunne vinde,
og så gik filmen igang...heldigvis uden reklamer
Bagefter filmen kunne man gå ned på en restaurant/café og få en drink eller
en stor fadbamse.
Alt i alt udemærket, dog var det enormt kikset, at ham der ejer biffen, kom
i jakkesæt med dertilhørende Mickey Mouse slips....fjols

Rune aka B|aze

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-01-03 14:35

On Fri, 17 Jan 2003 16:40:33 +0100, "B|aze" <who@knows.huh> wrote:

> [...]
>Alt i alt udemærket, dog var det enormt kikset, at ham der ejer biffen, kom
>i jakkesæt med dertilhørende Mickey Mouse slips....fjols

Well i Århus var der en martinin og et enkelt grønt laserlys der
lavede trivielle ting i 7 min!!
Og det gav man 105m- for. Jeg forstår godt NF tjener kassen!!

Morten
morten@bowman.dk