MC messe i kbh. i febuar?
Fra : Pierre Roland

Dato : 16-01-03 23:50

Jeg ved at der er messe i KBH. 13 - 16 febuar men hvor er det, det bliver
afholdt. Gerne et link til en hjemmeside.

Pierre
Drag Star 650

Fra : bo-gsx-R

Dato : 17-01-03 00:02

> Jeg ved at der er messe i KBH. 13 - 16 febuar men hvor er det, det bliver
> afholdt. Gerne et link til en hjemmeside.

det er i bella centret, linket er et eller andet med
mc i bella eller sådan noget.

bo medl. af www.VFR.dk som har en stand i Bella

Fra : Armand

Dato : 17-01-03 14:45

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:b07dfs$6df$1@sunsite.dk...

> det er i bella centret,

Og Øresundstoget har station i Ørestaden hvorfra der er én station med
den nye Metro til Bellacentret. På den måde kan man faktisk køre lige
til døren fra provinsen!
Og så er der jo også sightseeings-værdien af at have været med Metroen

--
Armand.
(Der nok bruger ovenstående dør til dør løsning for et hit'n run besøg,

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-01-03 12:06

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> [...]
> til døren fra provinsen!
> Og så er der jo også sightseeings-værdien af at have været med Metroen

Ja når dørene kan lukke

Mvh,

Tony

Fra : Armand

Dato : 18-01-03 01:09

Tony Lorentzen <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en

> Ja når dørene kan lukke

Metroen er da kommet op på fuld kørselsfrekvens nu!
På den anden side betyder det ikke andet end at de ikke har så meget tid
til at få dørene til at virke førend at næste tog kommer =

--
Armand-

Fra : Henry

Dato : 17-01-03 00:06

> Jeg ved at der er messe i KBH. 13 - 16 febuar men hvor er det, det bliver
> afholdt. Gerne et link til en hjemmeside.

www.motorcykleribella.dk

Henry

Fra : Peter Graff

Dato : 17-01-03 10:38

Husk lige at Kantana MC holder en "efter bella fest" om Lørdagen med
mulighed for overnatning. Se mere på vores hjemmeside www.kantanamc.dk EFTER
weekenden.

MVH

Peter Graff (SV 650 S)

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 18-01-03 13:19

"Peter Graff" <peter.graff@pc.dk> wrote in message
> Husk lige at Kantana MC holder en "efter bella fest" om Lørdagen med
> [...]

...til de hårdhudede vinterkørere fra jydeland kan jeg sige at der et
udlovet et stort kvantum gratis øl til den længstkørende

Kenneth
R1

Fra : Armand

Dato : 18-01-03 00:59

Kenneth Sørensen <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en

> ..til de hårdhudede vinterkørere fra jydeland kan jeg sige at der et
> udlovet et stort kvantum gratis øl til den længstkørende

Apropos:
Jeg sad til middag og fik mig lidt forkost inde i byen, og dér rundt om
hjørnet kom der lige en topgejlet GSXR600 kørende

Abstinenser?
Selvforblænding (á: "sneen er væk, nu er det forår")?
Bydende behov for transport og ikke penge til bussen?
Fyldte 18 hhv. fik kørekortet i forgårs?

En total anakronisme ihvertfald!

--
Armand.