Gratis advokatbistand
Fra : Helle

Dato : 16-01-03 19:09

Hejsa.

Er der noget med at man gratis kan ringe til en advokat og få gratis råd og
vejledning? jeg bor på Sydfyn, hvilke advokater yder gratis advokatbistand?

Mvh Helle

Fra : John K

Dato : 16-01-03 19:27

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> vejledning? jeg bor på Sydfyn, hvilke advokater yder gratis

Der er blandt andet "advokathjælpen" i Faaborg - jeg vil tro at der er et
lignende tilbud i Svendborg.

Mvh

John K

Fra : em

Dato : 16-01-03 19:42

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
og
> vejledning? jeg bor på Sydfyn, hvilke advokater yder gratis

Du kan også gå ind og se på samt skrive til:
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.advokaten-online.dk/
--
Møller

Fra : Inger & Søren Sturm

Dato : 17-01-03 13:10

> [...]
og
> vejledning? jeg bor på Sydfyn, hvilke advokater yder gratis

Hej!

Advokaternes retshjælp i Svendborg
Rådhuset - A
Åbent torsdage mellem 16 og 17.30

Se flere adresser her:
http://www.retssal.dk/guide.php3
Mvh I. S.

Fra : Peter G C

Dato : 17-01-03 15:50

> [...]
og
> vejledning? jeg bor på Sydfyn, hvilke advokater yder gratis

Ja, mange advokater yder gratis retshjælpe - uanset ordlyden skal man betale
et mindre beløb for ydelsen. Det afhænger desuden af din indtægtsforhold.

Men et opkald koster nu sjældent noget - i hvert fald ikke hos mig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 17-01-03 15:54

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev:

> Ja, mange advokater yder gratis retshjælpe - uanset ordlyden skal
> man betale et mindre beløb for ydelsen.

Der er forhåbentligt ikke nogen advokater, der kalder evt. retshjælp
for gratis og efterfølgerne tager sig betalt?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Peter G C

Dato : 17-01-03 16:14

[klip]

> Der er forhåbentligt ikke nogen advokater, der kalder evt. retshjælp
> for gratis og efterfølgerne tager sig betalt?

LOL - nej, det er vist en svipser.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 17-01-03 16:12

> LOL - nej, det er vist en svipser.

Det er godt

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Helle

Dato : 17-01-03 16:18

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> [...]
> et mindre beløb for ydelsen. Det afhænger desuden af din indtægtsforhold.
>
> Men et opkald koster nu sjældent noget - i hvert fald ikke hos mig.

Hej Peter.

Er du advokat og vil kunne hjælpe mig i denne helt konkrete sag?

Mvh Helle