Fast kolonne i bred tabel
Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 16-01-03 16:47

Jeg har en ret bred tabel og man må nødvendigvis scrolle for at se alt
indhold.

Nu kunne det være praktisk at yderste venstre kolonne stod fast, så man
altid kan se de enkelte rækkers beskrivelse selv om man scroller langt ud
til højre.

Spørgsmålet er så: kan man det i HTML, eventuelt XHTML?

Eller skal jeg igang med layers, scripts eller andet?

PFT, Kim

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-01-03 21:57

"Kim Bach Petersen" <kim@kensho.dk> wrote in message
> [...]
> til højre.
>
> Spørgsmålet er så: kan man det i HTML, eventuelt XHTML?
>
> Eller skal jeg igang med layers, scripts eller andet?

Du kan opdele tabellen i tobokse vis css. på den måde kan du fastholde den
ene mens der er scroll i den anden

http://www.cludi.dk/eks/css/div/div2.htm

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 17-01-03 14:12

> Du kan opdele tabellen i tobokse vis css. på den måde kan du
> fastholde den ene mens der er scroll i den anden

For så vidt enkelt og elegant, men rækkernes højde varierer med indholdet og
derfor er det ikke så let at dele tabellen... Nå, men jeg tager det som god
inspiration til at tænke videre.

Kim