Driver
Fra : Anna & Michael Tidem~

Dato : 16-01-03 16:15

Hey

Jeg mangler mine driver til mit Hollywood magic plus mpeg2 card. OK det er
en gruppe for grafikkort. Ja det ved jeg godt. På sigma´s side har de kun
til mpeg4 og det vil xp ikke lege med.

Kan nogle hjælpe mig ???? send gerne driveren og software driveren til mig
michael.tidemand@adslhome.dk el. dk.binaer

Takker

Michael Tidemand

Fra : H3nrik V!

Dato : 17-01-03 23:49

"Anna & Michael Tidemand" <michael.t.nielsen@mail.tdcadsl.dk> wrote in
message news:3e26cbf8$0$243$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Jeg mangler mine driver til mit Hollywood magic plus mpeg2 card. OK
> det er en gruppe for grafikkort. Ja det ved jeg godt. På sigma´s side
> har de kun til mpeg4 og det vil xp ikke lege med.

Du skal bare kigge under 'REALmagic legacy products' så får du den... Den er
her:

http://www.realmagic.com/support/download_hollywood_plus_win2000.htm

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...