dan mark 2
Fra : Jakob Griffel

Dato : 16-01-03 15:39

Er der nogen der ved, hvordan man programmerer faste numre ind på en dan
mark 2 med siplay og 10 hukommelsestaster?

Ved siden af taltastaturet har den følgende bogstavtaster:

S (højttaleren)
R (omstilling så vidt jeg ved)

Telefonen har jeg fundet. Den virker perfekt, men jeg kan ikke få numrer
kodet ind i den...

Hilsen Jakob

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-01-03 15:56
Fra : Jakob Griffel

Dato : 17-01-03 00:38

> Se http://home.worldonline.dk/gildberg/danmark2.html

Genialt! Vidste slet ikke at sådanne sider fandtes...

Tak!

Mvh

Jakob Griffel

Fra : HelgeKnudsen

Dato : 02-02-03 13:14

"Jakob Griffel" skrev d. 17-01-03 00:38 dette indlæg :

> Genialt! Vidste slet ikke at sådanne sider fandtes...
>
> Tak!
>
> Mvh

Hej Jakob,
http://home.worldonline.dk/gildberg/danmark2.html er tilsyneladende
"død", har du tilfældigvis en kopi af indholdet?
Mvh
Helge

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Griffel

Dato : 02-02-03 18:01

> http://home.worldonline.dk/gildberg/danmark2.html er tilsyneladende
> "død", har du tilfældigvis en kopi af indholdet?

Jeg bliver nødt til at kigge nærmere efter - jeg vender tilbage...

Jakob -)

Fra : JMo.

Dato : 02-02-03 20:27

http://shor.ter.dk/177980837

Fra : HelgeKnudsen

Dato : 03-02-03 11:09

"JMo." skrev d. 02-02-03 20:27 dette indlæg :
> "HelgeKnudsen" <HelgeKnudsen.news@kandu.dk> wrote in

> http://shor.ter.dk/177980837

Hej JMO,
Der er ingen grafik med i visningen på http://shor.ter.dk/177980837, kun
tomme "kasser" formodentlig fordi web-siden er gemt med tilhørende
grafikfiler i en undermappe, har du denne mappe?
Hilsen HelgeKnudsen

http://www.kandu.dk/

Fra : JMo.

Dato : 03-02-03 17:04

> Der er ingen grafik med i visningen på http://shor.ter.dk/177980837, kun
> tomme "kasser" formodentlig fordi web-siden er gemt med tilhørende
> grafikfiler i en undermappe, har du denne mappe?

Det er ikke mig, men Google der har siden. Og de har den uden grafik.

Alternativt kan du prøve waybackmachine.org - men den plejer ikke at være
så stærk når det gælder obskure danske sider

Fra : janniks

Dato : 23-04-03 14:41

Jeg havde problemer de ovenstående links, men fandt siden via
www.waybackmachine.org:

http://web.archive.org/web/20010308154818/http://home.worldonline.dk/~gi
ldberg/danmark2.html.

Alle billedfilerne mangler dog, men på nogle af dem kan man holde musen
over billedet og få "alt-teksten" frem.

Mvh. Jannik

Fra : izak

Dato : 17-05-03 11:09

Hej Jakob.
Har du fundet manuelen til danmark2 telefonen, for jeg er også
interesseret i den. Eller en vejlednig i brug af hukommelses tasterne.
Hilsen Izak

http://www.kandu.dk/